Vis mig din Have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

mulle7430

twinboys skriver:

her er lidt af vores have...

pæn have i har  skal nok ikke lægge billeder ind af vores endnu  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mulle7430

Brams skriver:

Her er lidt billeder fra vores lille have

bliver helt misundelig på jer 

Anmeld

24. maj 2011

DK

Vi overskuer slet ikke vores have! Men det bedste vi har fået gjort er at klippe vores kæmpe hæk så vi nu har en dejlig udsigt ud over bakkerne!

Vi leder pt med lys og lygte efter en havemand der kan komme et par timer om ugen og "holde nede"!

I får lige et par billeder taget for en uge siden! Liiiige inden vores have som vanligt vokser AMOK og ud over alle grænser!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

mulle7430 skriver:

det er jo en drømmehave i har

Mange tak må sige jeg også er RIGTIG glad for den - mangler bare nået mere plads kan slet ikke udleve mine drømme på den plads vi har. ELSKER min have

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

Mi skriver:

hvor er dit ukrudt

Super hyggelig have i har

ha ha det er der tro mig  læg mærke til billederne er taget på afstand Og tak vi er også selv rigtig glade for den.. Hi hi selv manden som slet IKKE har interesse for haven sagde igår , Ih den er nu så hyggelig

Anmeld

24. maj 2011

norenberg

vores have er ret kedelig kun græs så det næste projekt her i sommer er en stor terasse foran huset og legeplads i forbindelse med gårdspladsen og så har vi yderligere 5000 kvm som vi endnu ikke ved hvad vi skal benytte til...måske heste eller motor cross bane...alt efter hvad nu ungerne syntes...og håber da lidt på en lille køkken have når tiden og overskudet er til at få det lavet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

quar20 skriver:

Det var dog en møg fed sandkasse i har jer? Hvor er den fra eller har i selv lavet den?

Hej

Den er helt fantastisk - det er manden min der har lavet den - brokkede mig godt nok i starten - syntes det virkede så stor.

Men må sige jeg ELSKER den - helt fantastisk .. Jeg har så syet solsejlet dertil i badeforhæng...

Hvis du har en handy mand - har han hvis fundet tegningen på en tømmerhandels hjemmeside..

Det er så meningen tårnet som står tjjaaa i baggrunden på et af billederne skal bliver til et fedt tårn til de store drenge

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

norenberg skriver:

vores have er ret kedelig kun græs så det næste projekt her i sommer er en stor terasse foran huset og legeplads i forbindelse med gårdspladsen og så har vi yderligere 5000 kvm som vi endnu ikke ved hvad vi skal benytte til...måske heste eller motor cross bane...alt efter hvad nu ungerne syntes...og håber da lidt på en lille køkken have når tiden og overskudet er til at få det lavet...

Waaauuuu et fedt hus - gad godt eje bare lidt af jeres grund . Har slet ikke nok i vores lille parcel hus grund

Anmeld

24. maj 2011

Mi

bullerbassen skriver:

ha ha det er der tro mig  læg mærke til billederne er taget på afstand Og tak vi er også selv rigtig glade for den.. Hi hi selv manden som slet IKKE har interesse for haven sagde igår , Ih den er nu så hyggelig

Så er det det jeg skal gøre: Tage billederne på afstand. Måske over fra nabogrunden

Anmeld

24. maj 2011

Mi

norenberg skriver:

Flot hus i har. Så mangler i bare nogle store bøgetræer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.