Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har lidt gamle billeder af haven under en gammel tråd jeg oprettede, der hed " stemningsbilleder "... forstår ikke at linke dertil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamalicious skriver: Her er 3 * smugkig af vores projekter i haven... ( Dårlige aftenbilleder ..... Nye må tages, så stemningen kan ses !!! 2 * gamle billeder, da vi havde fældet de første ca. 25 træer og haft huset i ca 3 år... Ka ikke liige finde andre billeder pt. Men vender frygteligt tilbage, når solen har tittet frem i haven, så jeg kan tage nogle billeder !!!
Her er 3 * smugkig af vores projekter i haven... ( Dårlige aftenbilleder ..... Nye må tages, så stemningen kan ses !!!
2 * gamle billeder, da vi havde fældet de første ca. 25 træer og haft huset i ca 3 år...
Ka ikke liige finde andre billeder pt.
Men vender frygteligt tilbage, når solen har tittet frem i haven, så jeg kan tage nogle billeder !!!
dejlig stor have, har den gule cykel en speciel historie ?
ChipChap skriver: dejlig stor have, har den gule cykel en speciel historie ?
ha ha nej...... elsker bare ting der er farverige, dekorative og gerne anderledes
Så kommer der lidt billeder af vores have.
De 2 første er fra gårdhaven foran huset ved indgangen.
Resten er fra haven på den anden side af huset.
Kunne bruge det dobbelt grund men må nøjes
Her er lidt fra vores have - og mit nye drivhus
ChipChap skriver: Nu er det ved at være sommer , plus / minus skybrud.Også er det havetid, vi skal snart have ryddet op i vores have og have gjort noget ved den. Hvad med jer andre ?
Nu er det ved at være sommer , plus / minus skybrud.Også er det havetid, vi skal snart have ryddet op i vores have og have gjort noget ved den.
Hvad med jer andre ?
også her manden har været en del uden i den for vi når ellers aldrig og få den iorden og vil så gerne nyde nogen sommerdage derude og han har lavet bede og havemøbler til os han har allerede været MEGET flittig
bullerbassen skriver: Så kommer der lidt billeder af vores have. De 2 første er fra gårdhaven foran huset ved indgangen. Resten er fra haven på den anden side af huset. Kunne bruge det dobbelt grund men må nøjes
det er jo en drømmehave i har
Dot D skriver: Her er lidt fra vores have - og mit nye drivhus
Arhh hvor ser dit drivhus godt ud søde Dot..
Kommer snart over og besøger dig igen Så nupper jeg en sodavand med hvis du gir et stykke kage hahah...!!
Så tager jeg ungerne med og manden - så kan mænderne forhåbentlig tale mens vi kan tale og se på ungerne hygger
hvor er dit ukrudt
Super hyggelig have i har
Det var dog en møg fed sandkasse i har jer? Hvor er den fra eller har i selv lavet den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128