Vis mig din Have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mi

DK skriver:

Vi overskuer slet ikke vores have! Men det bedste vi har fået gjort er at klippe vores kæmpe hæk så vi nu har en dejlig udsigt ud over bakkerne!

Vi leder pt med lys og lygte efter en havemand der kan komme et par timer om ugen og "holde nede"!

I får lige et par billeder taget for en uge siden! Liiiige inden vores have som vanligt vokser AMOK og ud over alle grænser!

Sikke da en dejlig udsigt i har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

bullerbassen

Mi skriver:

Så er det det jeg skal gøre: Tage billederne på afstand. Måske over fra nabogrunden

Ha ha det kunne være en mulighed 

Anmeld

24. maj 2011

norenberg

bullerbassen skriver:

Waaauuuu et fedt hus - gad godt eje bare lidt af jeres grund . Har slet ikke nok i vores lille parcel hus grund

ud over det du ser, er der en græsplæne mere på størrelse med den store, og et areal på 5000 kvm...ja som vi pt har lånt ud da vi ikke kan overskue at holde det selv med 3 små unger....så man kan altså godt få lidt for meget have...og puhh hvor tager det bare lang tid og slå græs....vi bruger min 2 - 3 timer om ugen på græsslåning...trods det at have traktoren er så stor som dem de bruger hos kommunerne...derfor skal der også laves terasse og legeplads til ungerne evt bålplads så vi slipper af med lidt af græsset...

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Dot D skriver:

Her er lidt fra vores have - og mit nye drivhus

Hvor er det da et godt billede med alle sæbeboblerne

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

bullerbassen skriver:

Ha ha det kunne være en mulighed 

Men har en lille brist med min have . Kan gå rundt derude kl 22-00 og ordne ukrudt - Det er en af de ting som får mig til at stresse af ej det sagde jeg ikke højt Schhhh

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

norenberg skriver:

ud over det du ser, er der en græsplæne mere på størrelse med den store, og et areal på 5000 kvm...ja som vi pt har lånt ud da vi ikke kan overskue at holde det selv med 3 små unger....så man kan altså godt få lidt for meget have...og puhh hvor tager det bare lang tid og slå græs....vi bruger min 2 - 3 timer om ugen på græsslåning...trods det at have traktoren er så stor som dem de bruger hos kommunerne...derfor skal der også laves terasse og legeplads til ungerne evt bålplads så vi slipper af med lidt af græsset...

Kan vi flytte lidt over til mig Ej det er et stort arbejde - Er heller ikke sikker på jeg vil have så meget men bare lidt mere end jeg har.

Men man kan de lave mange fede muligheder med børn på den plads

Anmeld

24. maj 2011

norenberg

Mi skriver:

Flot hus i har. Så mangler i bare nogle store bøgetræer

vi har lige plantet bøge hæk hele vejen omkring forhaven så det pynter lidt...men det tager jo bare forfærdelig laaannnggg tid inden den er tæt og høj...og en fuldstændig færdig hæk har vi sku ikke råd til...

Anmeld

24. maj 2011

Isabella_mor

har kun en altan..

Anmeld

24. maj 2011

Mi

norenberg skriver:

vi har lige plantet bøge hæk hele vejen omkring forhaven så det pynter lidt...men det tager jo bare forfærdelig laaannnggg tid inden den er tæt og høj...og en fuldstændig færdig hæk har vi sku ikke råd til...

Ja, man siger jo at man planter træer for den næste generations skyld. Vi overtog heldigvis en rigtig stor gammel blodbøg

Men det er da rart med noget bevoksning, også for at tage lidt af vinden

Anmeld

24. maj 2011

Mi

isabellamor skriver:

har kun en altan..

Sådan en kan nu også være hyggelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.