Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
altså mig og min har kendt hinanden over 10 år siden jeg gik i anden. og kan ikke huske hvor gammel man er når man går i anden :p og har været kærester før også begyndte vi igen. og han var på knæ for snart to måneder siden alle synes det er tidligt men synes vi jo ikke selv da vi har kendt hinanden så længe og når de får den af vide synes de det heller ikke mere.. men nej efter 5 år synes jeg ikke det er for tidligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MichellaMalou skriver: altså mig og min har kendt hinanden over 10 år siden jeg gik i anden. og kan ikke huske hvor gammel man er når man går i anden :p og har været kærester før også begyndte vi igen. og han var på knæ for snart to måneder siden alle synes det er tidligt men synes vi jo ikke selv da vi har kendt hinanden så længe og når de får den af vide synes de det heller ikke mere.. men nej efter 5 år synes jeg ikke det er for tidligt
Årh hvor sødt,, siden 2. kl så har i da også kendt hinanden længe.. hvor sødt
Anonym skriver: Årh hvor sødt,, siden 2. kl så har i da også kendt hinanden længe.. hvor sødt
ja 2 klasse og han gik i 4 klasse da vi lærte hinanden og kende heh ja havde dog heller aldrig troet vi ville ende sammen for alvor.. og vi var endda hinandens første i sengen os :p
Bestemmer man jo heldigvis helt selv, så længe man er 18, men det er du jo ku jeg læse.. Men personligt synes jeg ikk det er for tidligt.Min kæreste og jeg planlagde barn da vi havde været sammen 3-4 mdr og fik hende også li inden vores 1 års dag Ligeledes havde han sikkert også allerede haft friet hvis pengene havde været der til det... Ingen af os gider "nøjes" den dag, så han venter nok til bedre tider... Og jeg har egentligt heller ikk som sådan travlt med og blive gift, men hvem vil ikk gerne ud og prøve kjolen og alt det der Så det går nok at det går nogle år endnu - men er da dybt misundelig på alle dem der blir gift (synes det er mange på baby.dk lige pt) Min dag kommer nok
MichellaMalou skriver: ja 2 klasse og han gik i 4 klasse da vi lærte hinanden og kende heh ja havde dog heller aldrig troet vi ville ende sammen for alvor.. og vi var endda hinandens første i sengen os :p
eji hvor er det vildt.. og sjovt på samme tid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128