er det mon for tidlig ? :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

Årh så er det lige som det jeg har i tankerne.. hvis det kan lade sig gøre, vil jeg rigtig gerne oppe ved en af de søer her i byen. årh der er sådan en smuk gangbro over søen.. tænker også at rådhuset er lidt kedeligt og orginalt. og så er der jo også en undskyldning for at have brudekjole på syntes ikke at et hører rådhuset til

hihi... ja kjole skal jeg ha... men ingen almindelig brudekjole tror jeg... brylluppet bliver også lidt utraditionelt... men lige som vi ønsker os det

lydder smukt ved en sø og gang bro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Årh hvor fint.. stort tillykke er det så det store beyllup, eller holder i det lidt småt ?

Mange tak :-)

Bliver stille og roligt med 60 gæster :-) Bliver en fantastisk dag :-)

Anmeld

23. maj 2011

Dinna88

Kay skriver:

nej... for vi er ik kristne vi er faktisk ik religiøse overhoved

men vi vil meget gerne udendørs... hvis vi kan få rådhuset med på den

Ellers kan I gøre som jeg har tænkt på, at jeg gerne vil have det.

Vi bliver gift på rådhuset med de nødvendige personer og sådan. Kun os. Alm. tøj og sådan. Og så dagen efter, eller samme dag, skal vi "giftes" på en strand eller bare i et smukt naturområde. Så tænker jeg at en tæt på os begge, måske min søster eller min mor skal stå og "vie" os. Hun skal bare ikke være som en fra rådhuset, men det hun skal sige, skal bare være ligesom hvis hun skulle holde en tale.  Måske siger lidt om hvorfor det lige er os to der er endt sammen osv osv.  Og nårh ja, så skal jeg ikke have hvid kjole på. 

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hehe, lyder godt
Uh, ja, jeg tror på at skuffelsen bliver stor hvis det er! Men - den tid, den sorg? Måske planlægger han noget rigtig romantisk, eller sådan noget? 

Ja nemlig lige nu gælder der jo om at tro på hvad han har sagt.. ihh det bliver så spændene hen er godt nok blevet mere kærlig her på det sidste, så hvem ved..

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Ellers kan I gøre som jeg har tænkt på, at jeg gerne vil have det.

Vi bliver gift på rådhuset med de nødvendige personer og sådan. Kun os. Alm. tøj og sådan. Og så dagen efter, eller samme dag, skal vi "giftes" på en strand eller bare i et smukt naturområde. Så tænker jeg at en tæt på os begge, måske min søster eller min mor skal stå og "vie" os. Hun skal bare ikke være som en fra rådhuset, men det hun skal sige, skal bare være ligesom hvis hun skulle holde en tale.  Måske siger lidt om hvorfor det lige er os to der er endt sammen osv osv.  Og nårh ja, så skal jeg ikke have hvid kjole på. 

det er også en del af overvejelsen

Anmeld

23. maj 2011

Ann.

Nej det er ikke for tidligt

Jeg skal selv giftes i næste måned - og det er 2 dage før vores 3 ½ års dag

Men dog har vi kendt hinanden i ca. 7 år

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hihi... ja kjole skal jeg ha... men ingen almindelig brudekjole tror jeg... brylluppet bliver også lidt utraditionelt... men lige som vi ønsker os det

lydder smukt ved en sø og gang bro

ja kjolen er bare et must
det gælder jo også bare om at gøre det hele så personlig som mulig.. Jeg er ikke til alt det der med taler osv.. er virkelig en tudeprinsesse, og det ville da være forfærdeligt at skulle tude gennem hele ens bryllupsdag (:

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Fam. BS skriver:

Mange tak :-)

Bliver stille og roligt med 60 gæster :-) Bliver en fantastisk dag :-)

årh hvor fint

Anmeld

23. maj 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Mange tak skal du have..
ja det er self. rigtig nok.. til den tid vil vi så være 20 og 23 min mor syntes vi er for unge, men det er heldigvis ikke hendes bestutning hun blev selv gift med min far da hun var 16 eller 17..

I er selvfølgelig også meget unge. Vi er 25 og 28 år. Men man lever kun en gang så hvorfor ikke bare springe ud i det.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

I er selvfølgelig også meget unge. Vi er 25 og 28 år. Men man lever kun en gang så hvorfor ikke bare springe ud i det.

Præcis.. og er man sikker på at det er det man vil jamen så kan man ligeså godt bare gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.