er det mon for tidlig ? :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Holder mig lige anonym hvis nogle familie medlemmer kigger med her..
lå og snakkede med kæresten igår,( har prøvet at presse på for at blive gift. &nbsp om at nu vil jeg altså ikke presse på mere, hvis han ikke har lyst er det fint med mig. men ville dog stadig ønske at det snart var/er min tur
hvortil at han svarer jamen du har jo snakket om vores 5 års dag. så lad os nu lige vente og se, og sp fik jeg ellers bare det største smil.. ihh mon det er min tur til næste år ?
men syntes i det er tidlig at blive gift efter 5 år som kærester?
vi havde kun kendt hinanden i en lille uge inden vi begyndte at komme sammen.
og alligevel føler jeg at vi har kendt hinanden i 100 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Kay

hmmm... jeg vil bestemt ik sys det er for tidligt

min kæreste friede dagen før vores 2 års dag (på min føsdag)

og vi skal giftes næste år.... altså så 3 år og 3,5 måned efter vi mødte hinanden...

så jeg sys bestemt i det gør noget

for dig

Anmeld

23. maj 2011

samantha1986

Anonym skriver:

lå og snakkede med kæresten igår,( har prøvet at presse på for at blive gift. &nbsp om at nu vil jeg altså ikke presse på mere, hvis han ikke har lyst er det fint med mig. men ville dog stadig ønske at det snart var/er min tur
hvortil at han svarer jamen du har jo snakket om vores 5 års dag. så lad os nu lige vente og se, og sp fik jeg ellers bare det største smil.. ihh mon det er min tur til næste år ?

Der er nogen der bliver gift efter kun et år. Synes at fem år er helt fint og ikke for tidligt. vi har været sammen i lidt over fem år og vi er stadig ikke gift. men jeg føler jeg har fundet manden i mit liv. Selv om vi har været sammen så længe er der stadig ting jeg ikke ved om ham og som dukker op hen af vejen, så det bliver aldrig kedeligt.

Desuden skal du gøre hvad du selv føler for. I kan godt have været sammen i fem år og så følte den ene af jer sig ikke helt klar. så det er op til hver enkel person at vurdere.

men ønsker dig held og lykke med det hele :-)

Anmeld

23. maj 2011

Dinna88

Ork, for tidligt?! Slet ikke da! Efter 5 år kender man forhåbentlig hinanden ret godt.

Friede min kæreste i dag (hvilket så absolut ikke sker) så ville jeg sige ja - vi har været sammen i 2 år og 8 måneder, for at gå i detaljer

for at han snart ryger på knæ!

Anmeld

23. maj 2011

FamilenStorm

Vi skal giftes om 14 dage (12 for at være helt præcis ;-) ) og det bliver på vores 5 1/2 års dag, så jeg synes bestemt ikke det er for tidligt..

Anmeld

23. maj 2011

de-wett

Anonym skriver:

syntes overhovedet ikke det er for tideligt. Jeg blev selv gift her lidt efter 1 år.

Anmeld

23. maj 2011

Faith

Hi hi sidder og smiler lidt her

Min mand og jeg blev gift efter vi havde kendt hinanden i 11 måneder (og det var ikke fordi vi er religiøse på nogen måder). Det var bare det rigtige for os. Vi har aldrig fortrudt. Vi har 4 års bryllupsdag til november og 2 skønne drenge sammen.

Så nej, bryllup efter 5 år er bestemt ikke for tidligt efter min mening

Anmeld

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

5 år synes jeg på ingen måde er tidligt Jeg har selv været sammen med min kæreste i ca 5½ år og jeg har ønsket at blive gift de sidste 2-3 år hehe

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hmmm... jeg vil bestemt ik sys det er for tidligt

min kæreste friede dagen før vores 2 års dag (på min føsdag)

og vi skal giftes næste år.... altså så 3 år og 3,5 måned efter vi mødte hinanden...

så jeg sys bestemt i det gør noget

for dig

Årh hvor fint i kirke og det hele så ?

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Der er nogen der bliver gift efter kun et år. Synes at fem år er helt fint og ikke for tidligt. vi har været sammen i lidt over fem år og vi er stadig ikke gift. men jeg føler jeg har fundet manden i mit liv. Selv om vi har været sammen så længe er der stadig ting jeg ikke ved om ham og som dukker op hen af vejen, så det bliver aldrig kedeligt.

Desuden skal du gøre hvad du selv føler for. I kan godt have været sammen i fem år og så følte den ene af jer sig ikke helt klar. så det er op til hver enkel person at vurdere.

men ønsker dig held og lykke med det hele :-)

Mange tak skal du have..
ja det er self. rigtig nok.. til den tid vil vi så være 20 og 23 min mor syntes vi er for unge, men det er heldigvis ikke hendes bestutning hun blev selv gift med min far da hun var 16 eller 17..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.