er det mon for tidlig ? :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Ork, for tidligt?! Slet ikke da! Efter 5 år kender man forhåbentlig hinanden ret godt.

Friede min kæreste i dag (hvilket så absolut ikke sker) så ville jeg sige ja - vi har været sammen i 2 år og 8 måneder, for at gå i detaljer

for at han snart ryger på knæ!

Jamen det er jo det. altså jeg ved alt om ham. vi havde lige en dag her for ikke så længe siden at vi skulle fortælle hvis vi skjulte noget for hinanden. og der var intet om han så lyver ved jeg ikke, men vælger at stole på ham..
årh det er så dejligt når man bare ved at han er the one..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Fam. BS skriver:

Vi skal giftes om 14 dage (12 for at være helt præcis ;-) ) og det bliver på vores 5 1/2 års dag, så jeg synes bestemt ikke det er for tidligt..

Årh hvor fint.. stort tillykke er det så det store beyllup, eller holder i det lidt småt ?

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

smillaluna skriver:

Hi hi sidder og smiler lidt her

Min mand og jeg blev gift efter vi havde kendt hinanden i 11 måneder (og det var ikke fordi vi er religiøse på nogen måder). Det var bare det rigtige for os. Vi har aldrig fortrudt. Vi har 4 års bryllupsdag til november og 2 skønne drenge sammen.

Så nej, bryllup efter 5 år er bestemt ikke for tidligt efter min mening

Hvor er det vildt at man efter så kort tid ved at det bare er ham man skal og vil leve sammen med resten af livet.. har også haft det sådan længe.. det er bare så træls at der er så meget økonomisk i det, altså at vi fx. skal forsørge hinanden hvis vi bliver fyret eller sådan noget. /: tror tit at det er derfor at man venter.. det er det i hvert fald her. synd at penge skal ødelægge noget så smukt..

Anmeld

23. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Jamen det er jo det. altså jeg ved alt om ham. vi havde lige en dag her for ikke så længe siden at vi skulle fortælle hvis vi skjulte noget for hinanden. og der var intet om han så lyver ved jeg ikke, men vælger at stole på ham..
årh det er så dejligt når man bare ved at han er the one..

Deeeeeeeeeeeeeejligt! Så må han liiige hanke op i skulderen, og komme igang

Ja, det er rigtig dejligt. Jeg er kun 19 og min kæreste 20, men vi skal i hvert fald nok klare det. Jeg synes heller ikke man kan tillade sig at sige, at det er for tidlig for jer, for er det ikke kun jer der ved det? Det er jo jer to der, at i skal være sammen resten af jeres liv, og så kan i jo lige så godt gifte jer nu, som om 10/20/30 år, hvis I gerne vil nu  

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

Årh hvor fint i kirke og det hele så ?

nej... for vi er ik kristne vi er faktisk ik religiøse overhoved

men vi vil meget gerne udendørs... hvis vi kan få rådhuset med på den

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Deeeeeeeeeeeeeejligt! Så må han liiige hanke op i skulderen, og komme igang

Ja, det er rigtig dejligt. Jeg er kun 19 og min kæreste 20, men vi skal i hvert fald nok klare det. Jeg synes heller ikke man kan tillade sig at sige, at det er for tidlig for jer, for er det ikke kun jer der ved det? Det er jo jer to der, at i skal være sammen resten af jeres liv, og så kan i jo lige så godt gifte jer nu, som om 10/20/30 år, hvis I gerne vil nu  

Præcis elsker din holdning skal skal bare igang skal han, og nu har jeg jo sat næsen op efter d. 13-10/12 damn hvor bliver jeg skuffet, hvis han bare tager røven på mig hehe

Anmeld

23. maj 2011

sandorff

Anonym skriver:

Holder mig lige anonym hvis nogle familie medlemmer kigger med her..
lå og snakkede med kæresten igår,( har prøvet at presse på for at blive gift. &nbsp om at nu vil jeg altså ikke presse på mere, hvis han ikke har lyst er det fint med mig. men ville dog stadig ønske at det snart var/er min tur
hvortil at han svarer jamen du har jo snakket om vores 5 års dag. så lad os nu lige vente og se, og sp fik jeg ellers bare det største smil.. ihh mon det er min tur til næste år ?
men syntes i det er tidlig at blive gift efter 5 år som kærester?
vi havde kun kendt hinanden i en lille uge inden vi begyndte at komme sammen.
og alligevel føler jeg at vi har kendt hinanden i 100 år..

jeg mener ikke det er for tidligt.

ellers kan i jo altid blive skilt....

jeg undre mig over hvorfor folk skal tænke over ægteskab til hudløshed, men intet problem har med at få børn med en de kun har kendt i et par år. et barn er for livstid, et ægteskab kan hurtigt løses med en skilsmisse.

ved jeg lyder frygtlig negativ, det er jeg faktisk ikke, er lykkelig gift. men som sagt, man kan altid komme ud af et ægteskab igen...

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

nej... for vi er ik kristne vi er faktisk ik religiøse overhoved

men vi vil meget gerne udendørs... hvis vi kan få rådhuset med på den

Årh så er det lige som det jeg har i tankerne.. hvis det kan lade sig gøre, vil jeg rigtig gerne oppe ved en af de søer her i byen. årh der er sådan en smuk gangbro over søen.. tænker også at rådhuset er lidt kedeligt og orginalt. og så er der jo også en undskyldning for at have brudekjole på syntes ikke at et hører rådhuset til

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

jeg mener ikke det er for tidligt.

ellers kan i jo altid blive skilt....

jeg undre mig over hvorfor folk skal tænke over ægteskab til hudløshed, men intet problem har med at få børn med en de kun har kendt i et par år. et barn er for livstid, et ægteskab kan hurtigt løses med en skilsmisse.

ved jeg lyder frygtlig negativ, det er jeg faktisk ikke, er lykkelig gift. men som sagt, man kan altid komme ud af et ægteskab igen...

det har du helt ret i. men nu har jeg heller ikke valgt at få børn/barn med hvem som helst. det betyder meget for mig at alle mine børn har samme far og at jeg ikke er blevet gravid efter et par måneder
syntes der skal være mange tanker og overvejelser bag begge dele..

Anmeld

23. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Præcis elsker din holdning skal skal bare igang skal han, og nu har jeg jo sat næsen op efter d. 13-10/12 damn hvor bliver jeg skuffet, hvis han bare tager røven på mig hehe

Hehe, lyder godt
Uh, ja, jeg tror på at skuffelsen bliver stor hvis det er! Men - den tid, den sorg? Måske planlægger han noget rigtig romantisk, eller sådan noget? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.