Min startvægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Carina1977

musse1 skriver:

det er også flot, du gør det på egen hånd. men ja man ved jo godt hvad man gør forkert

syns slet ik det er svært at holde vægten, men tror det er fordi jeg har bestemt mig for, at jeg vil det, har ik lyst til at være tyk mere.

det er lige den første uge eller 2 som er slemmest, så skal det nok gå rigtig godt for dig

Det håber jeg også.....man skal bare lige vænne sin krop af med alt den der sukker, så skal det nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

musse1

Carina1977 skriver:

Det håber jeg også.....man skal bare lige vænne sin krop af med alt den der sukker, så skal det nok gå

hehe lige præcis, det er det sværeste.. men i hvert fald held og lykke med vægttabet

Anmeld

23. maj 2011

Den lykkelige

Held og lykke i kampen mod kiloene

Jeg er selv igang og har næsten smidt 7 kg på halvanden måned  Madlog er min bedste ven  

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Den lykkelige skriver:

Held og lykke i kampen mod kiloene

Jeg er selv igang og har næsten smidt 7 kg på halvanden måned  Madlog er min bedste ven  

Det er godt nok flot  

Kan se at der er rigtig mange herinde, der er igang med at tabe sig. Synes det er så super-sejt af os alle

Anmeld

23. maj 2011

SHERO

Såå sejt... Jeg hopper også med på vognen tror jeg, har tabt mig 6 kg efter jeg mødte min kæreste for 2½ mdr siden uden egentlig at gøre så meget andet end at holde op med snacke  Så tror sgu jeg vil se hvad der sker hvis jeg gør en reel indsats..  Tabte mig 16 kg inden min graviditet ved hjælp af slankedoktor, men de hoppede på igen i graviditeten og fik ikke smidt dem, eller jo de 6 af dem nu... sååå satser på jeg kan sparke lidt røv de næste 8 uger med sommerferie i hvert fald med motionen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.