Min startvægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Lou87

Carina1977 skriver:

Hehe hvis bare man havde råd til det

Ja.. ! suk...
Med mig på barsel lidt endnu, og en stadig arbejdsløs kæreste..
Så lover det ikke så godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

Ja.. ! suk...
Med mig på barsel lidt endnu, og en stadig arbejdsløs kæreste..
Så lover det ikke så godt..

nej så er det bestemt svært at få råd til

Jeg lever jo af en pension, så det er der heller ikke råd til her

Men vi overlever jo nok

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Carina1977 skriver:

nej så er det bestemt svært at få råd til

Jeg lever jo af en pension, så det er der heller ikke råd til her

Men vi overlever jo nok

Ja.. vi overlever jo nok.. og vi har jo så bare næste sommer og glæde os til
Så gælder det bare om ikk og blive fed af julemaden griner

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Carina1977 skriver:

Uhhh kæmpe tillykke med det  

det er bare så stort, når man er kommet under 100 kilo....det husker jeg så tydeligt

Mit første mål, er også at komme under 90 kilo. Jeg ved af erfaring, at man ikke skal sætte sig for høje mål af gangen. Det er helt bestemt bedre at sætte sig små delmål....så det gør jeg

også det jeg gør... næstemål er 95 kg

Anmeld

23. maj 2011

musse1

Carina1977 skriver:

Held og lykke til dig også  

hvor meget har du tabt dig indtil videre?

jeg har gjort det over to gange, pga. af garviditet. først 13 kg, som jeg tabte igen, efter graviditeten, og så har jeg tabt mig lidt over 8 kg nu, har så haft et par mdrs. pause. pga. en masse ting ,men holdt vægten, og er så gået i gang igen . så har tabt lidt over 21 kg i alt. og vil gerne tabe 8- 10 kg i nu, selv om jeg er blivet normal vægtig.

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

musse1 skriver:

jeg har gjort det over to gange, pga. af garviditet. først 13 kg, som jeg tabte igen, efter graviditeten, og så har jeg tabt mig lidt over 8 kg nu, har så haft et par mdrs. pause. pga. en masse ting ,men holdt vægten, og er så gået i gang igen . så har tabt lidt over 21 kg i alt. og vil gerne tabe 8- 10 kg i nu, selv om jeg er blivet normal vægtig.

Ej hvor er det bare flot

Kæmpe tillykke med det....det kræver godt nok viljestyrke sådan noget

Anmeld

23. maj 2011

musse1

Carina1977 skriver:

Ej hvor er det bare flot

Kæmpe tillykke med det....det kræver godt nok viljestyrke sådan noget

tak er selv rigtig stolt over det vil sige jeg har gået til ww møderne og holdt det, og pluslig var det super nemt, og når så jeg har holdt pause, har jeg stået stille på vægten, så for mig har det været det som skulle til, havde ik lyst til kage osv. og ellers brugte jeg fredagen til og spise fredags slik sammen med børnene. de 8 kg jeg har tabt, har jeg også fulgt ww men bare her hjemme, da jeg ik har haft overskud og tid til møderne, og de sidste kg, bliver også efter ww men igen her hjemme..

syns det er nemmere, når man lavet et lille mål, med vægtab af gangen, sige 2-3 kg eller man skal under et hel tal, feks under 70 eller 80 eller noget. så bliver det lidt sjovere.

følger du noget eller ?

Anmeld

23. maj 2011

Malthes mor

Held og lykke med at nå dit mål

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

musse1 skriver:

tak er selv rigtig stolt over det vil sige jeg har gået til ww møderne og holdt det, og pluslig var det super nemt, og når så jeg har holdt pause, har jeg stået stille på vægten, så for mig har det været det som skulle til, havde ik lyst til kage osv. og ellers brugte jeg fredagen til og spise fredags slik sammen med børnene. de 8 kg jeg har tabt, har jeg også fulgt ww men bare her hjemme, da jeg ik har haft overskud og tid til møderne, og de sidste kg, bliver også efter ww men igen her hjemme..

syns det er nemmere, når man lavet et lille mål, med vægtab af gangen, sige 2-3 kg eller man skal under et hel tal, feks under 70 eller 80 eller noget. så bliver det lidt sjovere.

følger du noget eller ?

Nej jeg klarer det helt på egen hånd. det har jeg gjort tidligere, så når jeg først kommer ind i en god rytme, så ved jeg at det ikke bliver så svært

Det sværeste er jo altid at komme igang, synes jeg

men det er flot at du har kunnet holde vægttabet.....det er ellers det mange siger, er det sværeste.

Anmeld

23. maj 2011

musse1

Carina1977 skriver:

Nej jeg klarer det helt på egen hånd. det har jeg gjort tidligere, så når jeg først kommer ind i en god rytme, så ved jeg at det ikke bliver så svært

Det sværeste er jo altid at komme igang, synes jeg

men det er flot at du har kunnet holde vægttabet.....det er ellers det mange siger, er det sværeste.

det er også flot, du gør det på egen hånd. men ja man ved jo godt hvad man gør forkert

syns slet ik det er svært at holde vægten, men tror det er fordi jeg har bestemt mig for, at jeg vil det, har ik lyst til at være tyk mere.

det er lige den første uge eller 2 som er slemmest, så skal det nok gå rigtig godt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.