Min startvægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Kay

skide godt... så er det bare op og igang... altså kan kun tale godt for madlog... har lige selv vejet mig... jeg er nu under 100 kg!!! (vi har normalt veje dag om fredagen, men vejer mig også lidt ind i mellem) jeg hepper på dig... du kan godt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Carina1977

W.. skriver:

God kamp klarer du det selv eller er det med hjælp? DDV eller sådan...?Jeg er selv igang, har smidt 14 kg og mangler stadig 16 kg og så er jeg nede på de 59-60 kg.. Glææææder mig

Jeg klarer det helt selv

Jeg har jo før tabt mig 30 kilo, så jeg ved godt hvad jeg skal gøre. Så derfor gider jeg nemlig ikke smide penge ud på det andet

Denne her gang, er jeg bare lige det ekstra motiveret, så jeg ved jeg når i mål denne her gang. og så vil jeg holde den vægt. Altså jeg ved jeg aldrig bliver en tynd pige....jeg er simpelthen ikke bygget sådan. Har en ret kraftig knoglebygning.....men bare det at komme ned i en sund vægt, er altafgørende for mig

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

Ja det ved jeg godt.. tabte også de 10 kg sidst over et halvt år, det er bedst for kroppen.. Men det er bare hårdt og være på kur så længe - suk

Nej lige præcis - også mit problem ang motionen..
Kan næsten heller ingenting dyrke

Ja og så er der nogen der påstår, at man ikke kan tabe sig uden at dyrke motion. Sådan noget pjat

Vi skal nok blive smækre lækre

Anmeld

23. maj 2011

musse1

Carina1977 skriver:

Har lige været oppe efter batterier til min badevægt, og det var meget tøvende at jeg stillede mig op på den vægt

Jeg var overbevist om at jeg havde taget alle mine 30 kilo på igen, men heldigvis ser det ud til, at det "kun" er små 14 kilo af dem, at jeg har taget på.

Så min startvægt lyder på 93,8 kilo og jeg skulle gerne ned på 70 kilo  ( jeg er 176 cm. høj)

held og lykke med vægtabet, det skal du nok få gjort, inden du ser dig om . jeg kender selv alt til det, da jeg selv er i gang

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Carina1977 skriver:

Ja og så er der nogen der påstår, at man ikke kan tabe sig uden at dyrke motion. Sådan noget pjat

Vi skal nok blive smækre lækre

Hehe ja hva er det for en dårlig undskyldning

Ja gu gør vi så
Synes bare jeg planlægger det dumt IGEN i år.. jeg når nok ikk lli og blive færdig i sommerperioden og så ska man jo dækkes til igen med tøj og så ka man slet ikk se det.. ØV

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Kay skriver:

skide godt... så er det bare op og igang... altså kan kun tale godt for madlog... har lige selv vejet mig... jeg er nu under 100 kg!!! (vi har normalt veje dag om fredagen, men vejer mig også lidt ind i mellem) jeg hepper på dig... du kan godt!!!

Uhhh kæmpe tillykke med det  

det er bare så stort, når man er kommet under 100 kilo....det husker jeg så tydeligt

Mit første mål, er også at komme under 90 kilo. Jeg ved af erfaring, at man ikke skal sætte sig for høje mål af gangen. Det er helt bestemt bedre at sætte sig små delmål....så det gør jeg

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

Hehe ja hva er det for en dårlig undskyldning

Ja gu gør vi så
Synes bare jeg planlægger det dumt IGEN i år.. jeg når nok ikk lli og blive færdig i sommerperioden og så ska man jo dækkes til igen med tøj og så ka man slet ikk se det.. ØV

Hehe ja jeg når det sgi heller ikke.....så må vi se frem til sommeren 2012  

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

musse1 skriver:

held og lykke med vægtabet, det skal du nok få gjort, inden du ser dig om . jeg kender selv alt til det, da jeg selv er i gang

Held og lykke til dig også  

hvor meget har du tabt dig indtil videre?

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Carina1977 skriver:

Hehe ja jeg når det sgi heller ikke.....så må vi se frem til sommeren 2012  

Hihi ja .. ender med man bliver nødt til og tage i lalandia eller sydpå for at vise formerne i vinterperioden griner

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

Hihi ja .. ender med man bliver nødt til og tage i lalandia eller sydpå for at vise formerne i vinterperioden griner

Hehe hvis bare man havde råd til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.