Min startvægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.242 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Carina1977

Har lige været oppe efter batterier til min badevægt, og det var meget tøvende at jeg stillede mig op på den vægt

Jeg var overbevist om at jeg havde taget alle mine 30 kilo på igen, men heldigvis ser det ud til, at det "kun" er små 14 kilo af dem, at jeg har taget på.

Så min startvægt lyder på 93,8 kilo og jeg skulle gerne ned på 70 kilo  ( jeg er 176 cm. høj)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Lou87

go kamp!

Jeg er selv igang..

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

go kamp!

Jeg er selv igang..

Held og lykke til dig også  

Hvor meget skal du have smidt?

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Carina1977 skriver:

Held og lykke til dig også  

Hvor meget skal du have smidt?

Mange tak
Jeg tabte mig 10 kg inden jeg blev gravid, og jeg tog 20 kg på under graviditet.. tabte heldigvis de 15 igen inden jeg tog hjem fra sygehuset. Men havde så de der 5 stadigvæk.. de blev så til 8 kg ca og valgte så og gå i gang.. nu mangler jeg 3 kg ud af de 8... for at være der hvor jeg var inden graviditet.

Og derudover ville jeg nok gerne tabe ca 5 mere... Så ja.. 8 kg endnu - suk suk Men har da tabt 4,6 kg siden 23 marts.. så lidt går det da fremad.. bare langsomt..

Anmeld

23. maj 2011

Jakob'sMor

Carina1977 skriver:

Har lige været oppe efter batterier til min badevægt, og det var meget tøvende at jeg stillede mig op på den vægt

Jeg var overbevist om at jeg havde taget alle mine 30 kilo på igen, men heldigvis ser det ud til, at det "kun" er små 14 kilo af dem, at jeg har taget på.

Så min startvægt lyder på 93,8 kilo og jeg skulle gerne ned på 70 kilo  ( jeg er 176 cm. høj)

Godt gået og go kamp

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

Mange tak
Jeg tabte mig 10 kg inden jeg blev gravid, og jeg tog 20 kg på under graviditet.. tabte heldigvis de 15 igen inden jeg tog hjem fra sygehuset. Men havde så de der 5 stadigvæk.. de blev så til 8 kg ca og valgte så og gå i gang.. nu mangler jeg 3 kg ud af de 8... for at være der hvor jeg var inden graviditet.

Og derudover ville jeg nok gerne tabe ca 5 mere... Så ja.. 8 kg endnu - suk suk Men har da tabt 4,6 kg siden 23 marts.. så lidt går det da fremad.. bare langsomt..

Det er faktisk også bedst at det går langsomt

Jeg taber mig også langsomt, men det skyldes at jeg desværre ikke kan dyrke motion

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Jakob'sMor skriver:

Godt gået og go kamp

1000 tak skal du have

Anmeld

23. maj 2011

TineA

God kamp klarer du det selv eller er det med hjælp? DDV eller sådan...?Jeg er selv igang, har smidt 14 kg og mangler stadig 16 kg og så er jeg nede på de 59-60 kg.. Glææææder mig

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Hep hep... Det skal du nok klare i fin stil.... Held og lykke... 

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Carina1977 skriver:

Det er faktisk også bedst at det går langsomt

Jeg taber mig også langsomt, men det skyldes at jeg desværre ikke kan dyrke motion

Ja det ved jeg godt.. tabte også de 10 kg sidst over et halvt år, det er bedst for kroppen.. Men det er bare hårdt og være på kur så længe - suk

Nej lige præcis - også mit problem ang motionen..
Kan næsten heller ingenting dyrke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.