Opdatering af os og vores små guldklumper :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

meem

Så er der også en lille opdatering herfra

Frejamusen blev 5 uger i torsdags, hun vejer nu 4730g og er 58cm lang, så hun vokser bare derudaf !

De første 5 uger har været lidt med blandede følelser, de første to uger gik det bare så godt med amningen, men lige pludselig sagde hun stop, så duede mor malkeko ikke længere og vi måtte efter en uge hvor vi havde prøvet alt, opgive og overgå til flasken. ØV! Éfter kæresten startede arbejdet op igen har mig og lillepigen hygget os gevaldigt herhjemme, men morgensituationen er ikke altid nem, i slutningen af min graviditet hyggede mig og vores ældste datter os sammen med morgenmad hver morgen inden hun skulle i DP,det er der ikke længere tid til og det er hun meget ked af... pt ser min morgen sådan ud :

Kl. 5.30 - Freja vågner og får flaske, så ren ble og tøj på, kommer i sin lift og sover videre, så får jeg en halv times søvn mere til klokken er 6.45 så vågner den store pige, får ren ble og tøj på, så ned og lave morgenmad til hende, i mellemtiden vågner Freja og vil igen have lidt flaske, så mens Emilie spiser giver jeg flaske, når flasken er tom, er Emilie også færdig med at spise, så op og børste tænder på Emilie (med Freja på armen) sætte hår på Emilie (mens Freja ligger og skriger i liften) så begge unger pakket i bilen og op i DP'en med Emilie. Er så hjemme igen ca. 9.30 og så er der ro på !

Nå men udover vores hektiske morgen fyldt med skrig, stress og gråd.. så har vi det kanon herhjemme, mit overskud er kommet væltende tilbage, Freja sover det meste af natten, så om dagen har jeg masser af energi til opvask, vasketøj, oprydning og rengøring... Det er så også hvad min dag går med (shit det bliver hårdt at komme tilbage på arbejde!)

Alt i alt nyder jeg at være mor til to, alt det puttehygge man får af den lille, og alle de grin man får af den store... Det er jo bare dejligt !

Billeder skal i ikke snydes for, så her er lidt af min lille truntemus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.