Read the baby, not the books.
uha uha!
Så vil jeg da også lige komme med en opdatering på vores lille søn, som idag er en uge og en dag gammel!
Igår havde vi sundhedsplejerske på besøg, hun synes han var en fin dreng, og han vejede idag 4600 gram, dvs. 100 gram mere end da han blev født, så han har da fået den mad han skal have

Vores søn er nu engang en dejlig dreng, men han har temperament for to. Han er meget nysgerrig og vågen over for hvad der sker omkring ham, hvilket folk har bemærket og kommenteret, vi har også fået et sødt smil fra ham et par gange, om det er bevist aner jeg ikke, men vi elsker ham nu alligevel.
Jo flere dage der går jo mere føler jeg kærligheden til ham vokser, man lære noget nyt om ham hver dag.
Han sover næsten hele natten igennem, han vågner som regel kun én gang eller to i løbet af en nat, men har dog hørt fra mange at det hurtigt kan ændre sig, så nyder det lige nu, kan godt mærke man har mindre overskud i øjeblikket pga. hormoner, søvn og alt mulig forskelligt.
Håber i alle har det fantastisk med jeres børn, og til jer der endnu ikke har født, så har i noget at se frem til
Anmeld