God idé md opdatering på, hvordan det går 
Dejligt at høre, det går godt hos Jer. Vi må håbe flere vil opdatere i tråden - det er sjovt at høre om.
Her synes jeg egentlig ikke, det går sådan super godt. Og det er ret frustrerende.
Lillepigen har haft mavevrøvl fra hun var en uge gammel og indtil for 4-5 dage siden. Det har været rigtig hårdt med en pige, der har været meget ked om aftenen og været meget svær af få til at finde ro. Hun kunne skrige optil 2 timer inden hun faldt i søvn og derefter sov godt!
Hun har nu fået det godt i maven, og det er sådan en lettelse, at hun ikke skal have ondt mere!
Dog er der nye udfordringer! Hun bliver træt, kan ikke finde ro og bliver derefter overtræt - og så er den helt gal! 
Jeg ammer hende fuldt ud. Hun spiser godt, tager på og bliver godt mæt. Så det er skønt!
Hun sover ekstremt meget stadig, synes jeg.
Når hun vågner om morgenen er hun træt lige efter amning og ren ble. Vi kæmper med at få hende til at sove. Det kan tage alt fra 10 min til 1 time med skrig og skrål. Vi går rundt med hende, svøber hende og prøver at hjælpe hende med at finde ro. Hårdt når det tager lang tid
.
Hun sover så 2-3 timer hvorefter hun bliver skiftet, ammet og som oftest falder i søvn efter amningen.Jeg har hende i armene 10-15 min og lægger hende i liften. Hun sover 2-3 timer.
Så vågner hun igen, bliver skiftet og ammet. Så er hun vågen og sidder på armen 10 minutters tid inden hun igen bliver træt, herefter overtræt og så tager vi skrigeturen igen før hun omsider falder i søvn. Ligger i mine armen 10-15 min hvorefter jeg putter hende i liften. Hun sover 1-3 timer.
Sådan fortsætter det indtil ved 19-20tiden. Da putter vi for natten og hun skriger her i ½-2 timer. Det er så MØG hårdt når hun gør det. Jeg er ret sikker på det IKKE er maven mere. Det er overtræthed.
Vi putter hende når hun har gabt et par gange, men hun er meget temperamentsfuld! Hun kæmper og skriger når hun skal sove. Hun kan ikke give sig hen. Øv altså! 
Når hun er vågen på armen i løbet af dagen, er hun på armen, fordi hun ikke gider ligge selv. Lægger vi hende bliver hun sur og skriger. Hun vil ikke ligge selv!
Når jeg skriver "skriger" så er det virkelig skrig og skrål! Hun knirker ikke eller giver lyd. Hun giver det virkelig gas! Ikke særlig sjovt. Jeg synes ikke, hun virker særlig glad.
Hun kan lide at blive masseret, når vi pusler. Og hun kan lide at komme i bad. Og det er dejligt at se, hun er glad da. Desværre synes jeg hun bruger for meget tid på at skrige, når hun altså ikke sover.
Øv, det blev ikke et glad indlæg
. Tror bare jeg er lidt ked af, at jeg ikke nyder hende mere. Jeg vil så gerne have mere positiv tid sammen med min lille, dejlige pige.
Suk...