2 voksne + 1 barn = madbudget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Zeus

Mutti2B skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke Rema 1000's hjemmeside ud og det er helt klart noget jeg vil bruge. Tak for tippet

Det var da så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Rosa

K&S skriver:

Må man spørge, hvor meget I bruger på madbudget om måneden? Du må gerne skrive en PB, hvis ikke du vil skrive det her

ca. 2500 for 2 voksne og 1 barn - men vi under os en del luksusting såsom økologiske varer og lækkerier. 

Anmeld

20. maj 2011

quar20

Anonym skriver:

Må da vikelig til at tænke kreativt. Det lyder som om vi kan spare en masse med en madplan.

Det tager tid men du vil faktisk opdage at det er hammer nemt, besparende og super dejligt at der ALTID er styr på madplan, og at man har hvad der skal bruges i skabene, fryseren og i køleskabet..

Anmeld

20. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres forslag til hvordan vi kan skære ned. Jeg vil helt sikkert prøve rema1000 madplan og nøjes med at handle en gang om ugen og lade mit dankort blive hjemme. Det er alt for nemt bare at køre kortet igennem.

Anmeld

20. maj 2011

bobbles

vi er 2 voksne og 1 barn ( 2 børn til oktober), vi bruger 100 kr om dagen på mad, og det kører fint, alt hvad vi har tilbage ryger i opsparing, til ferie mm.  så synes egentlig ikke vi mangler noget

Anmeld

20. maj 2011

Dustmuz

Rosa skriver:

ca. 2500 for 2 voksne og 1 barn - men vi under os en del luksusting såsom økologiske varer og lækkerier. 

damn i lever for 2500..
2 voksne og 1 barn..  DAMN..

Min kæreste og jeg lever for omkring 3000kr

men okay.. jeg spiser så også for 2 desværre

men okay, vi laver da også madplan. men dog ikke helt på samme måde, da vi laver en liste med 30-31 ting på, og så streger vi ud, efterhånden som vi kommer igennem listen..

men mit umiddelbare gæt er at vi nok har brugt omkring 2600kr bare indtil nu her i maj måned på mad

tror hverken min kæreste eller jeg, ville bryde os om at skære ret meget ned i vores madbudget..

Anmeld

30. maj 2011

th

vi bruger 5000 kr. om måned, men det er så til mad og benzin til 2 biler, så synes det er ok. 

Vi er 2 voksne og en lille på vej, så nu må vi se om det skal lidt op, når vi skal til at købe bler..

Anmeld

30. maj 2011

henh01

Hej vi bruger 700 kr om ugen til mad, bleer, MME og alt andet i er 2 voksne og 2 børn.

Når vi ikke har lavet madplaner kommer vi hurtigt op på 1500 kr om ugen fordi der altid røger lidt ekstra ned i kurven såsom sodavand osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.