Kattekyllingen, 35+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

businesstigger

Jeg synes det er super flot at du har overskud til at skrive BA og være højgravid! Men ja man bliver besværet til slut.

Og du er virkelig smuk gravid!  Kan godt forstå at I glæder jer til at se hvad det er for en I har skabt. Jeg tør ikke gætte på om det er det ene eller det andet. Men er sikker på at det bliver en dejlig kattekylling!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg synes det er super flot at du har overskud til at skrive BA og være højgravid! Men ja man bliver besværet til slut.

Og du er virkelig smuk gravid!  Kan godt forstå at I glæder jer til at se hvad det er for en I har skabt. Jeg tør ikke gætte på om det er det ene eller det andet. Men er sikker på at det bliver en dejlig kattekylling!

Tak ven! Jeg glæder mig helt tosset til at sende dig en mms, når h*n er kommet til verden

Skønt profilbillede. Hvor er han blevet stor, og ih hvor han ligner sin storebror! Skønne dreng!

Anmeld

19. maj 2011

businesstigger

kitty skriver:

Tak ven! Jeg glæder mig helt tosset til at sende dig en mms, når h*n er kommet til verden

Skønt profilbillede. Hvor er han blevet stor, og ih hvor han ligner sin storebror! Skønne dreng!

Jeg GLÆDER mig også sindsygt til den mms!!!  

Tak - var på baby messe med en veninde og vores babyer og fik foreviget dem for en 20'er. Men ja han bliver stor så hurtigt. Det er helt vildt! Tror han er ved at få tænder nu

Anmeld

20. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

I ER SGU DA SØØØØ' ALLE SAMMEN!!

BA? Tjoo.. Jeg begynder at se en ende på det. Jeg har -igen- problemer med for mange anslag, men det må jeg jo se på. Jeg mangler en diskussion+ konklussion/perspektivering (og nå ja, korrektur), så er jeg done. Det skulle nok kunne nåes på 3 uger, ikke? Den opgave skal bare ud af verden, så jeg kan fede den på sofaen med god samvittighed!

Lige præcis - nu kan man se en ende på den! Det er ikke meget du mangler, og det giver bare fornyet energi.

Nu er ALT også officielt klart og pakket her, så Abekatten er også mere end velkommen...

Anmeld

20. maj 2011

FrkC

Du er bare så utrolig smuk sødeste Anna  

Fantastisk flot mave !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.