Så er der nye billeder af min bodega-vom 
Den vokser stadig, og ja.. Når jeg ser billeder af den kan jeg godt forstå folks miner, der ligner denne
og kommentaren "wow, en stor mave".. Men ja, sådan ser den altså ud, og jeg er ret så glad for den 
Det begynder at knibe med pladsen derinde, hvilket går ud over mine lunger. Jeg føler jeg har løbet en marathon, selvom jeg sidder helt stille. Der sparkes lystigt; gerne i min mavesæk eller nedad.. Ja, jeg tror ikke rigtig fisen står fast endnu, for der bliver dælme rystet rumpe derinde for tiden
Skal til JM i morgen, så må vi se hvad hun siger til det hele. Vægten siger - ½kg.. Så jeg ligger stadig omkring de 11 kg i plus, vil jeg mene. Det er OK!
Farmand har samlet puslebordet og autostolen er købt. Vi mangler blot at få familiens gamle vugge på plads, så skulle alt være klart! Lille Krølfis, du må komme ud efter 9. juni! Så har mor afleveret BA
Vi glææææder os til at hilse på det lille væsen, og nok mest til at se, om det er en pige eller en dreng. Hvad tror I?
Billede af tung-og-træt-mor.dk, maven forfra (med smilerynker) og træk maven ind-billede. Det kan stadig lade sig gøre!
Anmeld