Kattekyllingen, 35+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Ranarupta

kitty skriver:

Så er der nye billeder af min bodega-vom

Den vokser stadig, og ja.. Når jeg ser billeder af den kan jeg godt forstå folks miner, der ligner denne og kommentaren "wow, en stor mave".. Men ja, sådan ser den altså ud, og jeg er ret så glad for den

Det begynder at knibe med pladsen derinde, hvilket går ud over mine lunger. Jeg føler jeg har løbet en marathon, selvom jeg sidder helt stille. Der sparkes lystigt; gerne i min mavesæk eller nedad.. Ja, jeg tror ikke rigtig fisen står fast endnu, for der bliver dælme rystet rumpe derinde for tiden Skal til JM i morgen, så må vi se hvad hun siger til det hele. Vægten siger - ½kg.. Så jeg ligger stadig omkring de 11 kg i plus, vil jeg mene. Det er OK!

Farmand har samlet puslebordet og autostolen er købt. Vi mangler blot at få familiens gamle vugge på plads, så skulle alt være klart! Lille Krølfis, du må komme ud efter 9. juni! Så har mor afleveret BA

Vi glææææder os til at hilse på det lille væsen, og nok mest til at se, om det er en pige eller en dreng. Hvad tror I?

Billede af tung-og-træt-mor.dk, maven forfra (med smilerynker) og træk maven ind-billede. Det kan stadig lade sig gøre!

WOW!!! 

Du er simpelthen SÅ smuk! Jeg ved godt, at jeg gentager mig selv, men det er jo rigtigt

(Ps. jeg tror at det bliver en baby. høhø...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Kay

nnnøøøøøøj en fiiiiin mave... hvor bliver den bare større og større og den sidder bare så fint

Anmeld

18. maj 2011

Sofia

Sikke en fin mave, og du skal ikke være ked af dine strækmærker, de er stort set usynlige, mine er meget værre!

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

Som altid... SMUK SMUK SMUK!!!

Jeg har ellers været sikker på der gemte sig en lille pige derinde.... men nu tror jeg det bliver en dreng (så er jeg også rimelig godt dækket ind!)

Anmeld

18. maj 2011

<3

Smuk mave! Ligesom denskal være også med smilerynker! Så smukt! Og tror dreng... Mest fordi jeg har en

Anmeld

18. maj 2011

otlitrom

I er da nogle herlige tøser, allesammen! Dejlige beskeder at komme tilbage til efter en god gang aftensmad TUSIND TAK!!

Kan se de fleste tror det samme som vi selv - at det er en pige. Men jeg tror Ranarupta er vindere. Baby er, omend lidt sikker, et godt gæt!

Anmeld

18. maj 2011

Neki

kitty skriver:

I er da nogle herlige tøser, allesammen! Dejlige beskeder at komme tilbage til efter en god gang aftensmad TUSIND TAK!!

Kan se de fleste tror det samme som vi selv - at det er en pige. Men jeg tror Ranarupta er vindere. Baby er, omend lidt sikker, et godt gæt!

Fantastisk smuk er du med din fine babymave Jeg gætter på en lille mini Kitty

Anmeld

18. maj 2011

klmf

For fanden sveske, nu bliver jeg jo skruk IGEN!! Fiiiiiiiiiiin rund mavse

Anmeld

18. maj 2011

K&S

Så er der nye billeder af min bodega-vom

Den vokser stadig, og ja.. Når jeg ser billeder af den kan jeg godt forstå folks miner, der ligner denne og kommentaren "wow, en stor mave".. Men ja, sådan ser den altså ud, og jeg er ret så glad for den

Det begynder at knibe med pladsen derinde, hvilket går ud over mine lunger. Jeg føler jeg har løbet en marathon, selvom jeg sidder helt stille. Der sparkes lystigt; gerne i min mavesæk eller nedad.. Ja, jeg tror ikke rigtig fisen står fast endnu, for der bliver dælme rystet rumpe derinde for tiden Skal til JM i morgen, så må vi se hvad hun siger til det hele. Vægten siger - ½kg.. Så jeg ligger stadig omkring de 11 kg i plus, vil jeg mene. Det er OK!

Farmand har samlet puslebordet og autostolen er købt. Vi mangler blot at få familiens gamle vugge på plads, så skulle alt være klart! Lille Krølfis, du må komme ud efter 9. juni! Så har mor afleveret BA

Vi glææææder os til at hilse på det lille væsen, og nok mest til at se, om det er en pige eller en dreng. Hvad tror I?

Billede af tung-og-træt-mor.dk, maven forfra (med smilerynker) og træk maven ind-billede. Det kan stadig lade sig gøre!

Super flot mavse...!  og YES YES YES også et træk-maven-ind-billede! I LOVE IT

Jeg sætter mine penge på en lille pige

Anmeld

18. maj 2011

Kruse90

smuuuuk mave søøde
Håber snart brædstrup hjælper os til succes

Jeg gætter på det gemmer en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.