Kattekyllingen, 35+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Nessie

Det er den flotteste bodega-vom jeg nogensinde har set

Jeg gætter på en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Bavianis

Uhh, det er så spændende! Jeg tør ikke at gætte - jeg var jo sikker på at jeg skulle have en pige denne gang

Jeg synes dog at du ser godt ud, ikke tung og træt - selvom jeg kender følelsen selv mere og mere som tiden går... Og går det godt med BA'en?

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Så er der nye billeder af min bodega-vom

Den vokser stadig, og ja.. Når jeg ser billeder af den kan jeg godt forstå folks miner, der ligner denne og kommentaren "wow, en stor mave".. Men ja, sådan ser den altså ud, og jeg er ret så glad for den

Det begynder at knibe med pladsen derinde, hvilket går ud over mine lunger. Jeg føler jeg har løbet en marathon, selvom jeg sidder helt stille. Der sparkes lystigt; gerne i min mavesæk eller nedad.. Ja, jeg tror ikke rigtig fisen står fast endnu, for der bliver dælme rystet rumpe derinde for tiden Skal til JM i morgen, så må vi se hvad hun siger til det hele. Vægten siger - ½kg.. Så jeg ligger stadig omkring de 11 kg i plus, vil jeg mene. Det er OK!

Farmand har samlet puslebordet og autostolen er købt. Vi mangler blot at få familiens gamle vugge på plads, så skulle alt være klart! Lille Krølfis, du må komme ud efter 9. juni! Så har mor afleveret BA

Vi glææææder os til at hilse på det lille væsen, og nok mest til at se, om det er en pige eller en dreng. Hvad tror I?

Billede af tung-og-træt-mor.dk, maven forfra (med smilerynker) og træk maven ind-billede. Det kan stadig lade sig gøre!

SMUK. Hvis det er en bodegavom er det da den flotteste af sin slags 

Ih nu nærmer det sig, hva!! 

Anmeld

19. maj 2011

-Milla-

Wauw, good-looking-mama-to-be!

Anmeld

19. maj 2011

Lotus86

Pift pift.... Sikke en hottie mommy... Og der er da hverken træthed eller bodegavom at spore nogen steder... Nææh du - du er en smuk en af slagsen, og jeg tror du er sådan en slags der gemmer på en lille dreng

(Faktisk tror jeg det er en pige, men jeg gider ikke tro det samme som alle de andre )

Anmeld

19. maj 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Uhh, det er så spændende! Jeg tør ikke at gætte - jeg var jo sikker på at jeg skulle have en pige denne gang

Jeg synes dog at du ser godt ud, ikke tung og træt - selvom jeg kender følelsen selv mere og mere som tiden går... Og går det godt med BA'en?

I ER SGU DA SØØØØ' ALLE SAMMEN!!

BA? Tjoo.. Jeg begynder at se en ende på det. Jeg har -igen- problemer med for mange anslag, men det må jeg jo se på. Jeg mangler en diskussion+ konklussion/perspektivering (og nå ja, korrektur), så er jeg done. Det skulle nok kunne nåes på 3 uger, ikke? Den opgave skal bare ud af verden, så jeg kan fede den på sofaen med god samvittighed!

Anmeld

19. maj 2011

Valle81

kitty skriver:

Den vokser stadig, og ja.. Når jeg ser billeder af den kan jeg godt forstå folks miner, der ligner denne og kommentaren "wow, en stor mave".. Men ja, sådan ser den altså ud, og jeg er ret så glad for den

Det begynder at knibe med pladsen derinde, hvilket går ud over mine lunger. Jeg føler jeg har løbet en marathon, selvom jeg sidder helt stille. Der sparkes lystigt; gerne i min mavesæk eller nedad.. Ja, jeg tror ikke rigtig fisen står fast endnu, for der bliver dælme rystet rumpe derinde for tiden Skal til JM i morgen, så må vi se hvad hun siger til det hele. Vægten siger - ½kg.. Så jeg ligger stadig omkring de 11 kg i plus, vil jeg mene. Det er OK!

Farmand har samlet puslebordet og autostolen er købt. Vi mangler blot at få familiens gamle vugge på plads, så skulle alt være klart! Lille Krølfis, du må komme ud efter 9. juni! Så har mor afleveret BA

Vi glææææder os til at hilse på det lille væsen, og nok mest til at se, om det er en pige eller en dreng. Hvad tror I?

Billede af tung-og-træt-mor.dk, maven forfra (med smilerynker) og træk maven ind-billede. Det kan stadig lade sig gøre!

Smukke smukke billeder af dejlige dig:0)

Så stor synes jeg ikke du er - synes du er dejlig smækker gravid med en FLOT mave:0)

Nu er der ikke længe til - og jeg tror det er en dreng:0)

Knus

Anmeld

19. maj 2011

sarahb

Ihh hvor er du smuk

Og det er HELT SIKKERT EN LILLE PIGE

Anmeld

19. maj 2011

dorthemus

kitty skriver:

100 % pige...stensikkert!

Anmeld

19. maj 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

Super flot mave som altid -den må altså gerne være stor og tung når man er højgravid... der er nok i hvert fald ikke så meget at gøre ved det!

Hvor er det i øvrigt viiiildt flot at du får skrevet BA nu! Jeg nåede selv at aflyse en eksamen, da jeg var ca. lige så langt som du er nu. Kunne simpelthen ikke tælle til ti længere eller holde til at sidde ned ret længe ad gangen.  til dig!!!!

Jeg gætter forresten pige...

Tak for credit ang. BA! Det er sjældent jeg møder den slags. Min familie er mere "hvorfor er du ikke færdig endnu?" (der er 3 uger tilbage) og jeg prøver at forklare, at jeg måske max ka koncentrere mig 3 timer om dagen... Og så ser jeg nogenlunde sådan her ud

Men jeg kan se en ende på det og håber at aflevere før tid.. Om ikke andet, så bare et par dage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.