Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Zinksalve eller??
Zinksalve eller??
Jeg ville abre smører det med noget helt almindeligt fugtighedslotion
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Yes, vi var til læge. Han fik det i rumpen, og jeg blev megaforskrækket... Samme dag, om eftermiddagen gik vi tur med en fra min mødregruppe, og da hun kom hjem ringede hun og fortalte at nu havde hendes dreng det også - de to nger havde siddet i hver deres vogn iført flyverdragt og vanter og ikke rørt hinanden... Det skyldes det varme klima i bleerne... Cremen hed Brentan.
Yes, vi var til læge. Han fik det i rumpen, og jeg blev megaforskrækket... Samme dag, om eftermiddagen gik vi tur med en fra min mødregruppe, og da hun kom hjem ringede hun og fortalte at nu havde hendes dreng det også - de to nger havde siddet i hver deres vogn iført flyverdragt og vanter og ikke rørt hinanden... Det skyldes det varme klima i bleerne...
Cremen hed Brentan.
Okay ser det lige an til i morgen og så ringer jeg til lægen.
Tak
dorthemus skriver: Hmmm så må jeg prøve at ringe til lægen i morgen....hvad gør jeg indtil da??
Hmmm så må jeg prøve at ringe til lægen i morgen....hvad gør jeg indtil da??
Jeg ville bare lade det være. Måske give det lidt luft. Hvis hun kan nå med fingrene, så ville jeg lige tjekke neglene.
KaMa skriver: Jeg ville bare lade det være. Måske give det lidt luft. Hvis hun kan nå med fingrene, så ville jeg lige tjekke neglene.
Tror slet ikke hun er generet af det...og hun kan ikke nå
NR3ønskebarn skriver: Ok hmm tænke tænke... Hvad kan det mon være? Hvis du er bekymret så få fat i en læge
Ok hmm tænke tænke... Hvad kan det mon være? Hvis du er bekymret så få fat i en læge
Jeg er ikke bekymret, men vil da gerne vide hvad det er
Chalala85 skriver: Ja gør det, især hvis det fortsætter. Men prøv lidt zinksalve det plejer at hjælpe hvis det er i den "milde" ende af hvad det kunne være.
Ja gør det, især hvis det fortsætter. Men prøv lidt zinksalve det plejer at hjælpe hvis det er i den "milde" ende af hvad det kunne være.
Tak!
dorthemus skriver: Jeg er ikke bekymret, men vil da gerne vide hvad det er
Ja det kan jeg så godt forstå
twinboys skriver: nej undskyld...
nej undskyld...
Synes nu ikke det ligner børnesår.
dorthemus skriver: Okay ser det lige an til i morgen og så ringer jeg til lægen. Tak
Brentan fås i håndkøb, forresten...
Rosa skriver: Brentan fås i håndkøb, forresten...
Men jeg skal vel stadig have det bekræftet hos lægen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128