Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Det tænkte jeg også... Jonathan har haft det samme og lægen dømte svamp. Vi fik en creme og 2 dage efter var det helt væk...
Det tænkte jeg også... Jonathan har haft det samme og lægen dømte svamp. Vi fik en creme og 2 dage efter var det helt væk...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: tænkte jeg også eller børnesår
tænkte jeg også eller børnesår
Åh du må ikke sige børnesår
Hvad for noget creme og var han til læge først?
Ja.. men så kommer der rigtigt sår på snart, ikke?
Tænker også svamp. Alvin har set sådan ud, da der var svamp i hans eksem.
Brentacort virker - skal du have af lægen, hvis det er.
Chalala85 skriver: synes meget vel det kan ligne varmeknopper i plamage, det fik mikkel også af bleer eller alm. bleeksem. Prøv evt. med zinksalve på natten over hvis de er mindsket imorgen er det helt sikker varmeknopper, gener hvis hun har været svedig osv.
synes meget vel det kan ligne varmeknopper i plamage, det fik mikkel også af bleer eller alm. bleeksem. Prøv evt. med zinksalve på natten over hvis de er mindsket imorgen er det helt sikker varmeknopper, gener hvis hun har været svedig osv.
Hun er en varm pige, men det sidder nemlig kun i den ene side så umiddelbart tror jeg det bleen. Har ikke den store fidus til deres bleer så har overvejet at have vores egne med.
Christine skriver: Ja.. men så kommer der rigtigt sår på snart, ikke?
ikke hvis bleen slider hul hele tiden oog så spræder det sig
KaMa skriver: Tænker også svamp. Alvin har set sådan ud, da der var svamp i hans eksem. Brentacort virker - skal du have af lægen, hvis det er.
Hmmm så må jeg prøve at ringe til lægen i morgen....hvad gør jeg indtil da??
dorthemus skriver: Åh du må ikke sige børnesår
nej undskyld...
twinboys skriver: ikke hvis bleen slider hul hele tiden oog så spræder det sig
Åh ok.. så kunne det godt være det. Har "desværre kun" erfaring med børnesår i ansigt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128