Hvad er det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Chalala85

dorthemus skriver:

Hun er en varm pige, men det sidder nemlig kun i den ene side så umiddelbart tror jeg det bleen. Har ikke den store fidus til deres bleer så har overvejet at have vores egne med.

Ja gør det, især hvis det fortsætter. Men prøv lidt zinksalve det plejer at hjælpe hvis det er i den "milde" ende af hvad det kunne være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Hvad for noget creme og var han til læge først?

Yes, vi var til læge. Han fik det i rumpen, og jeg blev megaforskrækket... Samme dag, om eftermiddagen gik vi tur med en fra min mødregruppe, og da hun kom hjem ringede hun og fortalte at nu havde hendes dreng det også - de to nger havde siddet i hver deres vogn iført flyverdragt og vanter og ikke rørt hinanden... Det skyldes det varme klima i bleerne...

Cremen hed Brentan. 

Anmeld

17. maj 2011

dorthemus

MoarJ skriver:

det er meget svært at se.. for mig ser det ud til at ligne lidt noget med væske i... 

Altså det er fortykket, men så er der små bitte hvide knopper...som måske er væske

Anmeld

17. maj 2011

dorthemus

Albertesmor skriver:

Der kan have siddet en papifiber og generet hende lige der på bleen, det kan også ligne et lille svampeudslæt som kræver noget brentan samt kortisonsalve.

Eller snippen hvis e bruger de der "babybleer" som sættes fast med et stykke "tape"

Jeg ville afvente og se hvordan det ser ud imorgen og smører hende i noget almindeligt salve for natten

Zinksalve eller??

Anmeld

17. maj 2011

dorthemus

Christine skriver:

Det kunne godt ligne et gnidningsbrandsår (hvis man kan kalde det sådan). Det kan bleen nok godt lave? Især hvis den var lidt våd, min sæn har vist haft noget lignende..

Det er også det jeg umiddelbart hælder til.

Anmeld

17. maj 2011

Kruse90

syntes det ligner svamp.
Det ligner noget jeg selv har haft på kroppen.

Anmeld

17. maj 2011

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Jeg har engang haft myggestik på str med det plus at det så sådan ud Men skal ikke kunne sige præcist hvad det er. Desværre.. Er det noget der genere hende eller ?

Det generer hende ikke

Anmeld

17. maj 2011

dorthemus

Phoenix skriver:

Tænker det er noget bleudslæt der er kommet, hvis hun har haft en våd ble på for længe. Ville prøve med noget zinksalve i første omgang.

Tak for svar...synes også deres bleer er elendige

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Christine skriver:

Åh ok.. så kunne det godt være det. Har "desværre kun" erfaring med børnesår i ansigt.

jeg har haft et på armen og det ligner det samme

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Det generer hende ikke

Ok hmm tænke tænke... Hvad kan det mon være? Hvis du er bekymret så få fat i en læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.