Hvad er det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.730 visninger
48 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

dorthemus

Godaften

Da jeg kom og hentede Runa fortalte en ansat, at min datter havde et mærke nede ved blekanten. Det var der ikke i morges så jeg tænker, at det er noget udslæt, måske fra deres ble...

Har prøvet at tage et billede, men det er ikke helt nemt at få genstridig lille pige til at ligge stille

Det er ca. 2 cm i diameter og sådan lidt fortykket i overfladen.

Er det mon udslæt...hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mira0911

det er meget svært at se.. for mig ser det ud til at ligne lidt noget med væske i... 

Anmeld

17. maj 2011

slettet_7530

Godaften

Da jeg kom og hentede Runa fortalte en ansat, at min datter havde et mærke nede ved blekanten. Det var der ikke i morges så jeg tænker, at det er noget udslæt, måske fra deres ble...

Har prøvet at tage et billede, men det er ikke helt nemt at få genstridig lille pige til at ligge stille

Der kan have siddet en papifiber og generet hende lige der på bleen, det kan også ligne et lille svampeudslæt som kræver noget brentan samt kortisonsalve.

Eller snippen hvis e bruger de der "babybleer" som sættes fast med et stykke "tape"

Jeg ville afvente og se hvordan det ser ud imorgen og smører hende i noget almindeligt salve for natten

Anmeld

17. maj 2011

Chalala85

dorthemus skriver:

Godaften

synes meget vel det kan ligne varmeknopper i plamage, det fik mikkel også af bleer eller alm. bleeksem. Prøv evt. med zinksalve på natten over hvis de er mindsket imorgen er det helt sikker varmeknopper, gener hvis hun har været svedig osv.

Anmeld

17. maj 2011

Christine

Det kunne godt ligne et gnidningsbrandsår (hvis man kan kalde det sådan). Det kan bleen nok godt lave? Især hvis den var lidt våd, min sæn har vist haft noget lignende..

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Godaften

Jeg har engang haft myggestik på str med det plus at det så sådan ud Men skal ikke kunne sige præcist hvad det er. Desværre.. Er det noget der genere hende eller ?

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

Sys det ligner svamp

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Christine skriver:

Det kunne godt ligne et gnidningsbrandsår (hvis man kan kalde det sådan). Det kan bleen nok godt lave? Især hvis den var lidt våd, min sæn har vist haft noget lignende..

tænkte jeg også eller børnesår

Anmeld

17. maj 2011

Rosa

Lone H. skriver:

Sys det ligner svamp

Det tænkte jeg også... Jonathan har haft det samme og lægen dømte svamp. Vi fik en creme og 2 dage efter var det helt væk... 

Anmeld

17. maj 2011

Phoenix

Tænker det er noget bleudslæt der er kommet, hvis hun har haft en våd ble på for længe. Ville prøve med noget zinksalve i første omgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.