mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

CA

karina pigen skriver:

nu kan det godt være jeg sprøger dumt, men kan man ik bliver gravid før de der tossede russer kommer??

nu har jeg ik fået mit og min læge er ved at slår flipflakker over jeg ik vil beskytte mig.. mens hvis de skal komme før der bliver ballade i maven hvad fanden er problemet så når de nu ik har meldt sig??

eller er der noget jeg misforstår.. så help me god?

Altså menstruationen kommer jo først efter ægløsningen, så man kan jo godt blive gravid inden.

Det er jo helt fint, hvis I er klar til graviditet igen(ku jeg nok også godt overtales il at være), men har du overvejet om din krop er det? Det er jo (som du jo ved) en kæmpe belastning for kroppen, og derfor meget vigtigt at man kommer i form igen mellem fødslerne. Specielt din bækkenbund... 

Ved du, hvad grunden er til at I har svært ved at få børn? Har hørt om flere der havde vildt svært 1. gang og 2. gang skete det bare. Det kan også gå den anden vej, så vil ikke planlægge efter at jeg bare blir gravid med det samme næste gang, selvom jeg blev det den her gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

karina pigen

Carina87 skriver:

Altså menstruationen kommer jo først efter ægløsningen, så man kan jo godt blive gravid inden.

Det er jo helt fint, hvis I er klar til graviditet igen(ku jeg nok også godt overtales il at være), men har du overvejet om din krop er det? Det er jo (som du jo ved) en kæmpe belastning for kroppen, og derfor meget vigtigt at man kommer i form igen mellem fødslerne. Specielt din bækkenbund... 

Ved du, hvad grunden er til at I har svært ved at få børn? Har hørt om flere der havde vildt svært 1. gang og 2. gang skete det bare. Det kan også gå den anden vej, så vil ikke planlægge efter at jeg bare blir gravid med det samme næste gang, selvom jeg blev det den her gang. 

de kan ik finde nogen grund til det hvorfor det er svært for os, lasse har top kvali og der er intet med mig.. v har begge været igennem de forskellige undersøgelser..

jeg ved ik om min krop er klar eller ik kalr, den føles på ingen måder anderledes eller mere besværet.. nu kom han ud gennem maven og tæner bækken hver dag ... det eneste er der HVIS jeg bliver gravid inden for den næste år, er de brister jeg fik under kejsersnittet, har snakker med min jordmor omkring det, og det vil blive holdt mere øje med mig hvis det er samt anbefaldet PKS..

som skrevet er det ik noget vi arbejder hen på, men vi forhindre det heller ik.. men jeg er så sikker på det ik sker ..såå

Anmeld

29. maj 2011

FruHolm <3

karina pigen skriver:

jaaaa jeg sad lige og tænkte op hvornår man egentlig får sit lort igen!!??

har i fået det og hvis ja hvor længe efter i fødte

ja felix er nu 4 mdr og er her stadig intet!!!!

havde det allerede 7 uger efter fødslen vores dreng er 5 måneder nu og har haft det 2 gange mega træls

Anmeld

29. maj 2011

karina pigen

MinBabyOscar <3 skriver:

havde det allerede 7 uger efter fødslen vores dreng er 5 måneder nu og har haft det 2 gange mega træls

mit er endnu ik kommet!

Anmeld

29. maj 2011

FruHolm <3

karina pigen skriver:

mit er endnu ik kommet!

Okay, fik at vide af lægen at mange først får det 6 måneder efter fødslen, men der er også nogen der bliver gravide igen inden de når at få det ?

Anmeld

29. maj 2011

karina pigen

MinBabyOscar <3 skriver:

Okay, fik at vide af lægen at mange først får det 6 måneder efter fødslen, men der er også nogen der bliver gravide igen inden de når at få det ?

jeg håber jo DET IK KOMMER.. indtil videre er testen negativ!!

Anmeld

29. maj 2011

FruHolm <3

karina pigen skriver:

jeg håber jo DET IK KOMMER.. indtil videre er testen negativ!!

kan jeg godt forstå er selv gået over tid, men sidst jeg testede var den også negativ, så hvis det ikk er kommet onsdag tester jeg der igen

for jeres er positiv næste gang '

Anmeld

27. august 2011

sandratobias

Fik mit ca 5 måneder efter fødslen.. 

Anmeld

27. august 2011

karina pigen

jeg har lige først fået mit.. øvøvøv

Anmeld

28. august 2011

Molly8

Johan er 6½ måned og jeg har endnu ikke fået mens. Jeg har ammet til det her - men havde også mega-uregelmæssig mens inden graviditeten..

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.