mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Kit

Alberte er nu 3½ måned og her har jeg ikke set skyggen af mens endnu. Jeg er på mini-piller, så det sammen med 100% ammebarn kan jo være grunden. Det håber jeg i hvert fald

Kit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Marco2

Her er de sgu også flyttet ind igen 

Det var i påsken så det passer vist også med 3 mdr her 

Anmeld

17. maj 2011

Lilje82

her fik jeg det også ca. 4 uger efter fødlsen.

Anmeld

17. maj 2011

blomst84

Jeg har intet set til min mens og Cecilie er snart 5 mdr.. Hmm... og hvor er det vildt så frugtbare i alle sammen er lige med det samme

Anmeld

17. maj 2011

CA

Johannes er snart 4 mdr. og jeg har helelr ingenting set til russerne. Men har de sidste dage været fuldt ud klar over, at jeg har æggestokke, så mon ikke også snart det kommer? Håber ikke det kommer før vi skal lave Elin

Anmeld

18. maj 2011

DK

Johannes er snart 4 mdr. og jeg har helelr ingenting set til russerne. Men har de sidste dage været fuldt ud klar over, at jeg har æggestokke, så mon ikke også snart det kommer? Håber ikke det kommer før vi skal lave Elin

Elin???? Uhh har i allerede planlagt hvornår i skal igang med nr. 2 baby-skønhed??? Ihhhh er jeg gået glip af noget??

Knus Ditte, der heller ikke har set skyggen af russerne, heldigvis!

Anmeld

18. maj 2011

karina pigen

Carina87 skriver:

uhh jeg ville oz gerne ha en lille Frida!!!  synes bare de kloge siger man er meeeeget frugtbar indtil man  får sin mens... eller hvordan hænger det sammen!! men godt at hører at jeg ik er alene om ik at surfe på det røde hav endnu!!!...havde da overvejet om man skulle pisse på en test, men det er der så ingen grund til!

Anmeld

18. maj 2011

CA

DK skriver:

Elin???? Uhh har i allerede planlagt hvornår i skal igang med nr. 2 baby-skønhed??? Ihhhh er jeg gået glip af noget??

Knus Ditte, der heller ikke har set skyggen af russerne, heldigvis!

Nej nej - Johannes skullle bare ha hedet Elin, hvis han var kommet ud uden tissemand

Anmeld

18. maj 2011

piadas

Carina87 skriver:

Nej, hvor sjovt! Det hedder min mor! Det ser man næsten aldrig længere - hvordan er I kommet på det? 

Knus fra hende der håber det holder sig væk nogle måneder endnu!

Anmeld

20. maj 2011

CA

piadas skriver:

Nej, hvor sjovt! Det hedder min mor! Det ser man næsten aldrig længere - hvordan er I kommet på det? 

Knus fra hende der håber det holder sig væk nogle måneder endnu!

Skægt! Jeg er bare vild med navnet 

Kroppen mener åbenbart snart hun skal laves(jeg er ikke enig). Russerne marcherede ind og erklærede krig i morges... SUK!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.