mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
40 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

karina pigen

jaaaa jeg sad lige og tænkte op hvornår man egentlig får sit lort igen!!??

har i fået det og hvis ja hvor længe efter i fødte

ja felix er nu 4 mdr og er her stadig intet!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mettemus

karina pigen skriver:

jaaaa jeg sad lige og tænkte op hvornår man egentlig får sit lort igen!!??

har i fået det og hvis ja hvor længe efter i fødte

ja felix er nu 4 mdr og er her stadig intet!!!!

Nøjagtig tre måneder efter han blev hevet ud af maven flyttede russerne ind igen

Anmeld

17. maj 2011

PeruBaby

Mette og jeg har været totalt synkroniseret - både mht. hvornår vores børn er født og hvornår russerne sendte stormtropperne afsted - så her gik der også kun 3 mdr...

Glæd dig over at det ikke er kommet endnu - jeg havde da forventet at jeg kunne få lov til at gå et halvt år uden, når nu jeg ammer fuldt, har uren hud, håret falder af i store totter etc... men livet er åbenbart ikke retfærdigt

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

Jeg tror (!) jeg har haft ægløsning disse dage her, så jeg forventer da nærmest en invadering af tropperne om ca. 14 dage... Men hey, kommer de ikke, skal de ikke høre et ondt ord over det ... (det KAN nemlig ikke være en ny baby der er skyld i det, og så må det for min skyld gerne blive væk)

Anmeld

17. maj 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Jeg tror (!) jeg har haft ægløsning disse dage her, så jeg forventer da nærmest en invadering af tropperne om ca. 14 dage... Men hey, kommer de ikke, skal de ikke høre et ondt ord over det ... (det KAN nemlig ikke være en ny baby der er skyld i det, og så må det for min skyld gerne blive væk)

???

Anmeld

17. maj 2011

piadas

karina pigen skriver:

???

Man skal have sex for at blive gravid!....hvis det var det spørgsmålstegnene stod for, Karina!

Anmeld

17. maj 2011

Pinkrose

Jeg fik det så præicst 4 uger efter hun var blevet født herre trist, var så usikker på om det var det at jeg ringede til vagt lægen da jeg blødte meget, og han var vidst en ældre mand, som bare blev ved med at gentage, "så kan du jo blive gravid, du kan blive gravid " hehe lidt spøjst, men det kører allerede som før lille pigen kom

Anmeld

17. maj 2011

karina pigen

piadas skriver:

Man skal have sex for at blive gravid!....hvis det var det spørgsmålstegnene stod for, Karina!

nåå jaaa. det er også den mest sikre måde!! hehe..

hmmmvi har da haft lidt af det ... hmmmm det kommer nok

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Præcis... 

Anmeld

17. maj 2011

Malonde1985

Fik det også ca. 4 uger efter fødslen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.