mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Marco2

Carina87 skriver:

Skægt! Jeg er bare vild med navnet 

Kroppen mener åbenbart snart hun skal laves(jeg er ikke enig). Russerne marcherede ind og erklærede krig i morges... SUK!!!!

Ja, det er et flot navn. Det var også på listen før Smilla blev Smilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

karina pigen

Carina87 skriver:

Kroppen mener åbenbart snart hun skal laves(jeg er ikke enig). Russerne marcherede ind og erklærede krig i morges... SUK!!!!

nu kan det godt være jeg sprøger dumt, men kan man ik bliver gravid før de der tossede russer kommer??

nu har jeg ik fået mit og min læge er ved at slår flipflakker over jeg ik vil beskytte mig.. mens hvis de skal komme før der bliver ballade i maven hvad fanden er problemet så når de nu ik har meldt sig??

eller er der noget jeg misforstår.. så help me god?

Anmeld

20. maj 2011

Kit

Man KAN blive gravid inden man får mens efter fødslen. ÆL kommer jo først, ca 14 dage før  mens. Og amning beskytter IKKE!

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

IDAG 

4 måneder og 8 dage efter 

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

karina pigen skriver:

nu kan det godt være jeg sprøger dumt, men kan man ik bliver gravid før de der tossede russer kommer??

nu har jeg ik fået mit og min læge er ved at slår flipflakker over jeg ik vil beskytte mig.. mens hvis de skal komme før der bliver ballade i maven hvad fanden er problemet så når de nu ik har meldt sig??

eller er der noget jeg misforstår.. så help me god?

UHHHH Du kan SAGTENS blive gravid selv om du ikke har fået mens og selv om du ammer så PÅ med noget gummi 

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

Carina87 skriver:

Det samme her og hvad sker der lige for det  DUM DAG 

Anmeld

20. maj 2011

piadas

Carina87 skriver:

Æv æv æv! Det er bare depri at tænke på, at de kommer, lige indtil Elin er lavet!

Der er så mange flagdage - måske vi skulle gøre d. 20. maj til halv flagdag, nu når både Diana og dig er så uheldige!! Dem findes der vist heller ikke nogle af i forvejen!

Anmeld

20. maj 2011

karina pigen

Diana... skriver:

UHHHH Du kan SAGTENS blive gravid selv om du ikke har fået mens og selv om du ammer så PÅ med noget gummi 

jeg ammer ik.. og havde ik noget imod at blive gravid.. dog tror jeg det sker.. det tog 4½ år med felix og det krævede lidt hjælp endda

Anmeld

21. maj 2011

sandratobias

Har ikk fået mit endnu.. Og det er snart 13 uger siden jeg fødte... De siger jo det kan hænge sammen med ang amning, så håber da oz først det kommer når jeg er færdig med det..  

Anmeld

21. maj 2011

karina pigen

sandratobias skriver:

Har ikk fået mit endnu.. Og det er snart 13 uger siden jeg fødte... De siger jo det kan hænge sammen med ang amning, så håber da oz først det kommer når jeg er færdig med det..  

jeg har ik ammet i 2 mdr. og mit er ik kommet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.