Et lys gik op for mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

morethanperfect

132319 skriver:

Er jeg mon den eneste der har undret mig over hvordan i alverden børn kan kravle sådan rundt uden at få ondt i knæene 

Dam dam daaaaaaaaaaaam: Babyer er født uden knæskaller og de får dem først i 3-6 års alderen!!

Så må det vel næsten være derfor, ikk? 

Det ku jeg godt ha fortalt dig Det er en af de få ting jeg ved 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mortil2-87

132319 skriver:

Er jeg mon den eneste der har undret mig over hvordan i alverden børn kan kravle sådan rundt uden at få ondt i knæene 

Dam dam daaaaaaaaaaaam: Babyer er født uden knæskaller og de får dem først i 3-6 års alderen!!

Ej hvor vildt , den tanke har jeg haft utrolig mange gange og undret mig over datteren aldrig sagde noget når hun faldt på knæ osv..

Det da utrolig længe de lever uden en knæskald.

Anmeld

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

132319 skriver:

Altså det kunne du jo bare ha´spurgt mig om, for det vidste jeg faktisk godt ;)

Det er også derfor det er synd for børn at kravle, både for X-bevægelsen i hjernen, men også for at gøre knæskalle "hård"

Og ja det er svært for mindre børn, at knække de store rørknogler, de brækker ikke over, men laver en bue, som hvis du vil knække en frisk gren, hvor imod os voksne, knækker rørknoglerne som en gamle vissen gren.

(og ja min datter formåede så, at knække hendes overarmsknogle, albue og underarmsknogle på en gang, som det var som en gammel gren)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.