Et lys gik op for mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Isabella_mor

132319 skriver:

Hmm ok, så må der jo være fejl i den fagbog jeg har kigget i... Eller.... 

En ting er væv, noget andet er selve skallen og den er de altså født uden.

jeg tror man skal stole på hvad der står i fagbøger, og ikke tro på det som andre skriver at de tror... for det er ikke relevant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Laulund87

Ha det er da totalt smart

Og lidt creepy måske

Anmeld

16. maj 2011

Nemesis

132319 skriver:

Hmm ok, så må der jo være fejl i den fagbog jeg har kigget i... Eller.... 

En ting er væv, noget andet er selve skallen og den er de altså født uden.

nej egentlig ikke..det er nok mere definitionen på en knæskal så...de har en knæskal men der er lavet af blødt brusk og forbener først ved 2 års alderen..så du har som sådan ret.

Der brusk der forbenes til den hårde knæskal er så det de har som knæskaller indtil da...om man så kan kalde det en knæskal..det er jo så lige det.

:-) Sisse

Anmeld

16. maj 2011

Isabella_mor

GOOGLE er din bedste ven, især når man ikke ved hvad man taler om, så er det jo altid sjovt at påtage sig andres meninger og udtalelser på en copy aste agtig måde så det kommer til at lyde somom det er en selv der har "fundet på det" 

i lol'd when i saw THIS, sammentræf oder was?

Anmeld

16. maj 2011

2babygirls

132319 skriver:

Er jeg mon den eneste der har undret mig over hvordan i alverden børn kan kravle sådan rundt uden at få ondt i knæene 

Dam dam daaaaaaaaaaaam: Babyer er født uden knæskaller og de får dem først i 3-6 års alderen!!

Så må det vel næsten være derfor, ikk? 

HAHAHAHAHA, pling !!!!

Ja også grunden til at de ikke rigtig kan brække arme og ben, det kan ske, men det er svært.

Anmeld

16. maj 2011

132319

isabellamor skriver:

GOOGLE er din bedste ven, især når man ikke ved hvad man taler om, så er det jo altid sjovt at påtage sig andres meninger og udtalelser på en copy aste agtig måde så det kommer til at lyde somom det er en selv der har "fundet på det" 

I love it :-D

Anmeld

16. maj 2011

Laulund87

isabellamor skriver:

Okay det er da lidt for sært det der

Anmeld

16. maj 2011

132319

Laulund87 skriver:

Okay det er da lidt for sært det der

Meget sært! En ting er at skrive hvad andre har skrevet, uden nogle former for belæg men ligefrem at skrive det ordret?! UNDERLIGT!

Anmeld

16. maj 2011

Bare mig..

132319 skriver:

Er jeg mon den eneste der har undret mig over hvordan i alverden børn kan kravle sådan rundt uden at få ondt i knæene 

Dam dam daaaaaaaaaaaam: Babyer er født uden knæskaller og de får dem først i 3-6 års alderen!!

Så må det vel næsten være derfor, ikk? 

Jeg har virkelig TIT undret mig over selv samme spørgsmål. Jeg fattede virkelig ikke hvordan de kan kravle rundt uden at få møg ondt, for kravler jeg efter min datter får jeg sindssygt ondt.. Men TAKTAKTAK for svaret! Det anede jeg absolut ikke..

Anmeld

16. maj 2011

Bare mig..

isabellamor skriver:

Grineren!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.