Et lys gik op for mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.386 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

132319

Er jeg mon den eneste der har undret mig over hvordan i alverden børn kan kravle sådan rundt uden at få ondt i knæene 

Dam dam daaaaaaaaaaaam: Babyer er født uden knæskaller og de får dem først i 3-6 års alderen!!

Så må det vel næsten være derfor, ikk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

132319

...Og ja, jeg er åbenbart spejlblank, for jeg anede virkelig ikke at de først var dannet når de er 6 år! 

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

den har jeg heller aldrig hørt før

Anmeld

16. maj 2011

Ni-ko-li-ne

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud det anede jeg heller ikke!

TAK! du har lige løst et af mit livs store mysterier... ha ha

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

Hm. Er det ikke snarere noget med at knæskallerne ikke er udviklet 100 % som vores, før de når den alder? Sådan er det jo med en del af knoglerne

Anmeld

16. maj 2011

132319

Dinna88 skriver:

Hm. Er det ikke snarere noget med at knæskallerne ikke er udviklet 100 % som vores, før de når den alder? Sådan er det jo med en del af knoglerne

Nej, de er født uden 

6 år er sådan lidt bum bum faktisk, for nogle danner dem når de er 3 år, andre først senere.

Men ens for alle baby er, at de ingen har 

Anmeld

16. maj 2011

Sitrani

Jeg tror da at børn har knæskaller - de er bare bløde, så de ikke bliver ømme når de kravler rundt og leger  Synes da det ligner knæskaller når man kigger på børns ben, altså større børn, som ikke er babyer længere.... haha..

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

132319 skriver:

Nej, de er født uden 

6 år er sådan lidt bum bum faktisk, for nogle danner dem når de er 3 år, andre først senere.

Men ens for alle baby er, at de ingen har 

Ja, det læste jeg lige på ubrugelig paratviden.

Men da jeg var på uddannelsesdag blev jeg fortalt af... en... biolog-et-eller-andet at børn selvfølgelig er født med knæskaller, men at de er så bløde, at børnene ikke mærker dem. Og så udvikler de sig, som du skriver fra 2-6 års-alderen. Hm.

Anmeld

16. maj 2011

132319

STN skriver:

Jeg tror da at børn har knæskaller - de er bare bløde, så de ikke bliver ømme når de kravler rundt og leger  Synes da det ligner knæskaller når man kigger på børns ben, altså større børn, som ikke er babyer længere.... haha..

Jeg har rettet startindlægget men nogle får dem altså først i 6 års alderen 

Anmeld

16. maj 2011

Sitrani

132319 skriver:

Jeg har rettet startindlægget men nogle får dem altså først i 6 års alderen 

Ok, det havde jeg ikke lige set.... hehe..

Vildt at nogen render rundt uden knæskaller indtil de er 6 år.... haha.. hva sker der for det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.