Jeg tør ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Okay, ved godt at det her for nogle bare lyder som noget pylder og noget fis og at der er mange andre der har det meget værre end mig, men det fylder enormt meget her, så har ikke rigtig brug for at få at vide at jeg er langt ude, eller hvordan man nu lige kan formulerer det

Var til en scanning i fredags, for at se hvordan bebs havde det, har ca. 4 uger igen. Bebsen har stået med hovedet nede i et lille stykke tid, men har nu bestemt sig for at vende sig så den ligger med rumpen ned ad, og den har valgt at plante sig virkelig langt nede

Skal til scanning igen om 2 uger hvor de skal se hvordan bebs ligger/sidder og fik at vide i fredags at jeg nok føder den dag, men at chancen for at jeg selv for lov til at føde er minimal. Jeg har ikke plads i mit bækken til at føde bebs med bagenden først så det bliver nok kejsersnit

Problemet er bare: Jeg tør ikke få kejsersnit!!! Alt i min krop skriger at det hele bare er helt forkert, og jeg kan slet ikke finde ud af at håndterer det lige nu, sidder bare og stortuder over det.

Er der nogle er jer dejlige damer der kan komme med lidt beroligende ord?? Det skal lige siges at jeg har født 2 gange før, så en "normal" fødsel skræmmer mig overhovedet ikke..

Jeg blev sat igang pga. svangerskabsforgiftning, men endte med AKS.

Det gik fint og jeg havde ikke mange smerter. 
Ved næste graviditet og fødsel skal jeg have PKS, og det er jeg helt rolig ved.

Du er ikke spor pyller! Mon ikke, at det er fordi, du ikke ved, hvad det indebærer?
Eller er der noget konkret, du er bange for?

Kram (Det hele skal nok gå! &nbsp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Jeg blev sat igang pga. svangerskabsforgiftning, men endte med AKS.

Det gik fint og jeg havde ikke mange smerter. 
Ved næste graviditet og fødsel skal jeg have PKS, og det er jeg helt rolig ved.

Du er ikke spor pyller! Mon ikke, at det er fordi, du ikke ved, hvad det indebærer?
Eller er der noget konkret, du er bange for?

Kram (Det hele skal nok gå! &nbsp 

Jamen meget af det er det her med at jeg ikke ved hvad det indebærer, men også det her med at de skal skærer i mig mens jeg er vågen Synes det er vildt skræmmende

Anmeld

17. maj 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Jamen meget af det er det her med at jeg ikke ved hvad det indebærer, men også det her med at de skal skærer i mig mens jeg er vågen Synes det er vildt skræmmende

Det er da også skræmmende, når man ikke har prøvet det

Men jeg synes ikke, at det var ubehageligt, da jeg var udmattet og ret dårlig. Men jeg kunne mærke det og det var en underlig følelse

Det er lidt ligesom, når man er blevet bedøvet ved tandlægen og man ikke kan mærke kinden... Man kan mærke, at de hiver og roder, men inden de skærer, prikker de rundt på kroppen og spørger om du kan mærke det.
Jeg kunne mærke to steder og så ændrede de lidt på epiduralen og så kunne jeg intet mærke.
De er utroligt søde og passer godt på én  

Anmeld

18. maj 2011

SaNiNa

Hvordan er det gået hos jdm, fik du luftet dine tanker?

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Hvordan er det gået hos jdm, fik du luftet dine tanker?

Det gik bare super godt, vi fik virkelig snakket det hele igennem, og hvis ikke det lykkes at vende bebsen og det er nødvendigt med kejsersnit, føler jeg mig faktisk også klar på det

Anmeld

18. maj 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Det gik bare super godt, vi fik virkelig snakket det hele igennem, og hvis ikke det lykkes at vende bebsen og det er nødvendigt med kejsersnit, føler jeg mig faktisk også klar på det

fra en som selv fik pk pga de ikke kunne vende guldklumpen..

Anmeld

18. maj 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

Hvor er det bare dejlig at høre.

Men lad os håbe den lille pige vil være så vendelig at vende sig.

Glæder mig til at høre/se mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.