I morgen går det løs med grape-kuren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

CamillaSoefelt skriver:

Er der ikke frokost inkluderet?

Jow jow - man skal spise det samme som til aftensmad - eller altså.. Grøntsager, kød og grape  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

CamillaSoefelt

FrøkenHedegaard skriver:

Jow jow - man skal spise det samme som til aftensmad - eller altså.. Grøntsager, kød og grape  

Aha.. Er det fra den der bog du har tilsalg? Og er det en overskuelig kur? Du ved uden man skal regne alt muligt ud med kalorier osv?

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

CamillaSoefelt skriver:

Aha.. Er det fra den der bog du har tilsalg? Og er det en overskuelig kur? Du ved uden man skal regne alt muligt ud med kalorier osv?

Nej, det er ikke fra bogen

Den siger noget HELT andet ang. mad - jeg bruger den træning i bogen som hun forslår..

Kuren er en syghus kur - som min søster har slæbt med hjem fra hende arbejde

Anmeld

20. maj 2011

CamillaSoefelt

FrøkenHedegaard skriver:

Nej, det er ikke fra bogen

Den siger noget HELT andet ang. mad - jeg bruger den træning i bogen som hun forslår..

Kuren er en syghus kur - som min søster har slæbt med hjem fra hende arbejde

Aha... Det må da prøves så.. Hvor længe er det du har været i gang?

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

CamillaSoefelt skriver:

Aha... Det må da prøves så.. Hvor længe er det du har været i gang?

Har været igang siden i mandags - så ikke så længe endnu

Du kan sende mig en privat besked, også kan du skrive din mail adresse - så kan jeg sende den til dig

Anmeld

20. maj 2011

CamillaSoefelt

FrøkenHedegaard skriver:

Du kan sende mig en privat besked, også kan du skrive din mail adresse - så kan jeg sende den til dig

Det gør jeg lige

Anmeld

20. maj 2011

Frk-Lotusblomst

FrøkenHedegaard skriver:

Ihh, jeg kunne da også godt tænke mig den. Så kunne det være jeg kunne smide nogen af rygestop kiloene.

Anmeld

20. maj 2011

JulieAlex89

Lyder som en kur der er værd at prøve

Der står man skal bruge dressing, er det ligemeget hvad det er for noget dressning eller?

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Frk-Lotusblomst skriver:

Ihh, jeg kunne da også godt tænke mig den. Så kunne det være jeg kunne smide nogen af rygestop kiloene.

Smid mig en besked

Anmeld

21. maj 2011

Meliora

FrøkenHedegaard skriver:

Arhh, det magter jeg simpelthen ikke! Har gået ved vægtvogterne da jeg var yngre, og det gad jeg simpelthen ikke fordi man skulle veje alt!!

Man har jo tit en ide om hvad ting vejer, så jeg sjusser mig tit frem, og har så som hovedregel at jeg gerne vil ligge ca. 500 kcal under det anbefalede (inkl. motion i bonus) for at jeg er sikker på at jeg tber 1 kg om ugen. Jeg træner så også 3-4 gange oom ugen, så det gør jo at jeg også kan tillade mig at synde lidt hvis vi er ude til fødselsdag osv. Alt med måde

Men du kan jo også bare lade være med at veje din mad og så bare leve sundt, med mange grøntsager, meget protein, lidt fedt og lidt stivelsespriodukter (kartofler, brød osv) og så træne 3-4 gange om ugen, så vil du helt sikkert se lige så gode resultater. Min svigerinde har gjort sådan, og hun har tabt sig ligeså meget som mig siden januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.