I morgen går det løs med grape-kuren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

46.774 visninger
141 svar
2 synes godt om
15. maj 2011

Fru.Mäes <3

... YES, det er korrekt!!

Imorgen MANDAG d. 16 Maj - 2011, skal de berømte grapekur afprøves..

Min søster har været på denne kur siden januar, og har tabt sig fra 108 kg. til 80 kg. SÅ den skal MOR her da osse prøve, jeg skal LIGE af med de sidste graviditetskilo inden sommeren træder i kraft..

Glæder mig til at komme igang med at tabe mig - og komme ned nogle af mine gamle bukser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

lukasmor

FrøkenHedegaard skriver:

Min søster har været på denne kur siden januar, og har tabt sig fra 108 kg. til 80 kg. SÅ den skal MOR her da osse prøve, jeg skal LIGE af med de sidste graviditetskilo inden sommeren træder i kraft..

Glæder mig til at komme igang med at tabe mig - og komme ned nogle af mine gamle bukser...

Den vil jeg da meget gerne høre om Jeg skal ikke tabe mig så meget men bare lidt en smule inden dåben ellers er jeg normalt ikke til de der "kure".. Hvordan fungere den?

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

FrøkenHedegaard skriver:

Er da også lidt nysgerrig, hvordan forgår sådan en grape kur ? 

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Må jeg spørge om hvorfor?

det er en super usund kur. 

Anmeld

15. maj 2011

lounika

hel og lykke med den..... hvissss det er den jeg tror så er den PISSSSE hår.. jeg var ved at dø ...  og hildt ikke så langtid... jeg har 2 kure på min mail som jeg har brugt et par gange og den ene er faktis go syntes jeg.. uden man føler man er ved at dø..  det langtid siden jeg har brugt den men den er go til lige at smide et par kg eller 7 med.. hehe.. tror det 4 dage kur og 3 dage alm så vit jeg husrker..

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

lounika skriver:

hel og lykke med den..... hvissss det er den jeg tror så er den PISSSSE hår.. jeg var ved at dø ...  og hildt ikke så langtid... jeg har 2 kure på min mail som jeg har brugt et par gange og den ene er faktis go syntes jeg.. uden man føler man er ved at dø..  det langtid siden jeg har brugt den men den er go til lige at smide et par kg eller 7 med.. hehe.. tror det 4 dage kur og 3 dage alm så vit jeg husrker..

Grapefrugtkuren er hård fordi man bliver fejlrenæret - man ødelægger sin krop

Anmeld

15. maj 2011

lounika

Dinna88 skriver:

Grapefrugtkuren er hård fordi man bliver fejlrenæret - man ødelægger sin krop

ja og fordi jeg bestemt ikke lkan lide grepe .. ad..  hehe så også derfor var jeg ved at dø fler gange da jeg skulle prøve.

Anmeld

15. maj 2011

Fru.Mäes <3

...

Jamen den fungerer sådan her:

Morgenmad:

2 styks stegt bacon.
2 æg, kogte, spejlæg eller scramble.
En halv grape eller et glas grape juice.
Også vand.

Middagsmad & Aftensmad:

RØDE, GRØNNE og ORANGE grøntssager - ligeså mange man kan spise. Med dressing, stegte i smør eller bare helt rå.
Kød, ligeså meget man kan spise. Stegt i SMØR!
En halv grape eller grape juice til begge måltider.
Vand.

Man må ikke indtage andet end det her - ingen krydderier, salt, peber osv.

FORDI KUREN VIRKER, OGSÅ USUND ER DEN HELLERE IKKE.. MIN SØSTER ARBEJDE PÅ SYGEHUSET, OG DE FLESTE SYGEPLEJERSKER OG NOGLE LÆGER ER PÅ DEN - SÅ, SÅ USUND KAN DEN IKKE VÆRE..

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

lounika skriver:

ja og fordi jeg bestemt ikke lkan lide grepe .. ad..  hehe så også derfor var jeg ved at dø fler gange da jeg skulle prøve.

Ah. Men altså - du kan lave den kur med alt! Det handler om at man vænner kroppen til at spise mindre og mindre, fordi man med tiden vil blive træt af det man spiser, og derfor spise mindre. Og så er man til sidst vant til at spise så lidt, at man taber sig. 

Anmeld

15. maj 2011

Fru.Mäes <3

Synes den er genial - og der flere grape kure..

Der er osse en, som kun består af GRAPE hele dagen!! Den er sku hård, denne her er sku ikke hård..

Var på den lige efter jeg havde født, AMMEDE IKKE - skal der lige siges..

Smed de første 7 kg. og nu skal de sidste smides.. Har ikke taget noget på siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.