I morgen går det løs med grape-kuren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Albertesmor skriver:

Ja der er vi jo så meget forskellige.  jeg vil da hellere have en flot krop jeg kan holde ud at se på, end at vægten siger et tal og min krop så er fyldt med alt det forkerte.

... Hver mand kommer forskelligt til sit vægttab og krop - jeg gør det på denne måde, og jeg ender med at blive HOT, forhåbentlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

MinWilliam skriver:

Okay.. Så må jeg spise æg og bacon til morgen mad...

Hvad sker der ved man for frugt?

Frugtsukkeret må man ikke få... Og er der noget jeg savner på denne kur, så er det faktisk frugt!!

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

... Hver mand kommer forskelligt til sit vægttab og krop - jeg gør det på denne måde, og jeg ender med at blive HOT, forhåbentlig

Ja og derfor må vi andre vel godt kommenter på din tråd eller hvad??

Jeg synes bare det er supertrist at der stadig i 2011 findes disse sultekure som man har vidst i årtier er direkte skadelige for kroppen.

Men pøj pøj med din KUR

Anmeld

20. maj 2011

MinWilliam

FrøkenHedegaard skriver:

Frugtsukkeret må man ikke få... Og er der noget jeg savner på denne kur, så er det faktisk frugt!!

Ja det kan jeg godt forstå du gør..

Så må jeg spise Bacon og æg fra næste uge..

Anmeld

20. maj 2011

Meliora

FrøkenHedegaard skriver:

...

Jamen den fungerer sådan her:

Morgenmad:

2 styks stegt bacon.
2 æg, kogte, spejlæg eller scramble.
En halv grape eller et glas grape juice.
Også vand.

Middagsmad & Aftensmad:

RØDE, GRØNNE og ORANGE grøntssager - ligeså mange man kan spise. Med dressing, stegte i smør eller bare helt rå.
Kød, ligeså meget man kan spise. Stegt i SMØR!
En halv grape eller grape juice til begge måltider.
Vand.

Man må ikke indtage andet end det her - ingen krydderier, salt, peber osv.

FORDI KUREN VIRKER, OGSÅ USUND ER DEN HELLERE IKKE.. MIN SØSTER ARBEJDE PÅ SYGEHUSET, OG DE FLESTE SYGEPLEJERSKER OG NOGLE LÆGER ER PÅ DEN - SÅ, SÅ USUND KAN DEN IKKE VÆRE..

Det er da ikke sundt at spise bacon. Kure virker som regel ikke, da de jo slutter på et tidspunkt. Hvis du vil have et varigt vægttab, så skal du lægge din kost om for good. Sådan har jeg tabt 15 kilo på 4 måneder. Kan anbefale madlog.dk :-)

Anmeld

20. maj 2011

MinWilliam

FruRafn skriver:

Det er da ikke sundt at spise bacon. Kure virker som regel ikke, da de jo slutter på et tidspunkt. Hvis du vil have et varigt vægttab, så skal du lægge din kost om for good. Sådan har jeg tabt 15 kilo på 4 måneder. Kan anbefale madlog.dk :-)

Jeg kan virkelig ikke finde ud af madlog

Anmeld

20. maj 2011

Meliora

Albertesmor skriver:

Uha der findes mange livsstilsændringer hvor de lover 1 kilo om ugen, hvor man spiser sig mæt og hvor man får virkeligt lækker mad  hvis man taber 2 kilo på 4 dage er det vædske og intet andet.

Lige præcis:-)

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Albertesmor skriver:

Ja og derfor må vi andre vel godt kommenter på din tråd eller hvad??

Jeg synes bare det er supertrist at der stadig i 2011 findes disse sultekure som man har vidst i årtier er direkte skadelige for kroppen.

Men pøj pøj med din KUR

Folk er mere end velkommen til at kommentere min tråd - no hard feelings

Synes absolut ikke det er en sultekur, du må jo spise så meget du vil 3 gange om dagen - og det er nok for mig...

Anmeld

20. maj 2011

Meliora

MinWilliam skriver:

Jeg kan virkelig ikke finde ud af madlog

Hvad er det du ikke kan finde ud af ved siden? Jeg hjælper gerne, så bare spørg:-)

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

Folk er mere end velkommen til at kommentere min tråd - no hard feelings

Synes absolut ikke det er en sultekur, du må jo spise så meget du vil 3 gange om dagen - og det er nok for mig...

Jeps og anbefalingerne fra sundhedsstyrelsen, hedder 6 gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.