I morgen går det løs med grape-kuren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

FruRafn skriver:

Det er da ikke sundt at spise bacon. Kure virker som regel ikke, da de jo slutter på et tidspunkt. Hvis du vil have et varigt vægttab, så skal du lægge din kost om for good. Sådan har jeg tabt 15 kilo på 4 måneder. Kan anbefale madlog.dk :-)

Kuren virker skam - den er temmelig ubredt her i Herning for tiden - og min søster har holdt hendes vægttab på næste 30 kg...

Madlog - aner ikke hvad det er, men har godt hørt om det..
Er det sådan noget med at man skal skrive op hvad man spiser osv.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Meliora

FrøkenHedegaard skriver:

Folk er mere end velkommen til at kommentere min tråd - no hard feelings

Synes absolut ikke det er en sultekur, du må jo spise så meget du vil 3 gange om dagen - og det er nok for mig...

Men hvis du virkelig vil tabe dig, er det bedst at spise 5-6 gange om dagen, så dit blodsukker hele tiden er stabilt, så forbrænder man mest. Det er jo ikke sundt at fylde en sulten mave helt op, så hellere spise mindre portioner:-)

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

Kuren virker skam - den er temmelig ubredt her i Herning for tiden - og min søster har holdt hendes vægttab på næste 30 kg...

Flot at din søster holder det, hvor længe var hun om det?? og hvor lang tid siden er det hun stoppede??

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Albertesmor skriver:

Flot at din søster holder det, hvor længe var hun om det?? og hvor lang tid siden er det hun stoppede??

Hun startede i september også kørte hun 3 uger af gangen også en uges pause også gentog hun... Hun stoppede helt med kuren..
Bum bum - tror det var først i marts månede.. Så 2½ månede efterhånden

Anmeld

20. maj 2011

Meliora

FrøkenHedegaard skriver:

Men man bliver jo fejlernæret, og det er jo ikke sundt. Ja man vejer hvad man spiser og taster det ind, så regner den selv ud hvor mange procent kulhydrater , protein og fedt kosten består af, samt den viser hvor mange kalorier man bør indtage om dagen hvis man skal nå sit mål:-)

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

Hun startede i september også kørte hun 3 uger af gangen også en uges pause også gentog hun... Hun stoppede helt med kuren..
Bum bum - tror det var først i marts månede.. Så 2½ månede efterhånden

Glæder mig til at høre hvordan det går hende på sigt

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

FruRafn skriver:

Men man bliver jo fejlernæret, og det er jo ikke sundt. Ja man vejer hvad man spiser og taster det ind, så regner den selv ud hvor mange procent kulhydrater , protein og fedt kosten består af, samt den viser hvor mange kalorier man bør indtage om dagen hvis man skal nå sit mål:-)

Arhh, det magter jeg simpelthen ikke! Har gået ved vægtvogterne da jeg var yngre, og det gad jeg simpelthen ikke fordi man skulle veje alt!!

Anmeld

20. maj 2011

mth1987

FrøkenHedegaard skriver:

...

Jamen den fungerer sådan her:

Morgenmad:

2 styks stegt bacon.
2 æg, kogte, spejlæg eller scramble.
En halv grape eller et glas grape juice.
Også vand.

Middagsmad & Aftensmad:

RØDE, GRØNNE og ORANGE grøntssager - ligeså mange man kan spise. Med dressing, stegte i smør eller bare helt rå.
Kød, ligeså meget man kan spise. Stegt i SMØR!
En halv grape eller grape juice til begge måltider.
Vand.

Man må ikke indtage andet end det her - ingen krydderier, salt, peber osv.

FORDI KUREN VIRKER, OGSÅ USUND ER DEN HELLERE IKKE.. MIN SØSTER ARBEJDE PÅ SYGEHUSET, OG DE FLESTE SYGEPLEJERSKER OG NOGLE LÆGER ER PÅ DEN - SÅ, SÅ USUND KAN DEN IKKE VÆRE..

Fordi man er læge og sygeplejerske har man ikk nødvendigvis forstand på ernæring. Og hvis de mener det en god slankekur så tager de grueligt fejl. Det meget muligt at vægten falder men det jo ikke kun det en slankekur består af.

Anmeld

20. maj 2011

CamillaSoefelt

FrøkenHedegaard skriver:

...

Jamen den fungerer sådan her:

Morgenmad:

2 styks stegt bacon.
2 æg, kogte, spejlæg eller scramble.
En halv grape eller et glas grape juice.
Også vand.

Middagsmad & Aftensmad:

RØDE, GRØNNE og ORANGE grøntssager - ligeså mange man kan spise. Med dressing, stegte i smør eller bare helt rå.
Kød, ligeså meget man kan spise. Stegt i SMØR!
En halv grape eller grape juice til begge måltider.
Vand.

Man må ikke indtage andet end det her - ingen krydderier, salt, peber osv.

FORDI KUREN VIRKER, OGSÅ USUND ER DEN HELLERE IKKE.. MIN SØSTER ARBEJDE PÅ SYGEHUSET, OG DE FLESTE SYGEPLEJERSKER OG NOGLE LÆGER ER PÅ DEN - SÅ, SÅ USUND KAN DEN IKKE VÆRE..

Er der ikke frokost inkluderet?

Anmeld

20. maj 2011

TwinsQ

Nu har jeg os selv brugt denne kur de sidste 6 uger, hvor jeg kører 12 dage og 2 fri. Det er nu os kun for at starte mit vægttab.

Indtil nu går det rigtig fint men er os godt klar over at på længere sigt holder den ikke... Men den er jo nem og man skal ikke spise ALT MULIG mærkelig, hvilket jeg tit syntes man skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.