Hvornår fortæller I om projekt baby til familie og venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Ilya

Jeg har kun fortalt min kusine og veninde det, da de begge er nygravide og jeg ved, jeg kan lære så meget af dem. De er begge super glade på mine vegne og støtter mig alt det de kan. Det hjælper selvfølgelig at min veninde er uddannet jordemoder, så hun kan "holde lidt øje med mig".

Hvis jeg bliver gravid, fortæller jeg det kun til dem to + mine forældre og bror, de 3 første måneder... Der skal være nogle få at glæde sig med, men også nogle at græde med, hvis man taber det... 

Min ekskæreste proklamerede forleden at han skulle være far, men få dage efter, måtte han meddele at hans kæreste havde haft en spontan abort. Den situation vil jeg ikke stå i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Sanse

Alle ved det... intet er hemmeligt her. men det er også svært at holde hemmeligt efter så lang tid tror jeg

Og så er det meget rart at kunne snakke med nogle om det hvis det bliver lidt hårdt til tider 

Knuser Sanni.

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

I mit tilfælde var der kun én veninde der vidste det Som flere af jer skriver, kan det bare være super ubehageligt at alle ved det og spørger til hvordan det går og om der sker noget. Jeg ville hellere gå med det selv og så fortælle den store nyhed, da det lykkedes

Anmeld

20. maj 2011

B&J

der var ingen der viste vi prøvede men min mor havde gættet det fordi mine p-piller var væk fra mit tandgrus som de altid lå

Anmeld

22. maj 2011

britze

jeg har fortalt det til meget få veninder og min ene søster, da det kan være rart også at kunne snakke med nogen om det som ikke er min kæreste... ellers siger vi det først når vi er sikre på at det nok skal gå.. tror vores forældre har en mistanke om at vi prøver, så tror også at det er derfor de ikke "presser" på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.