Vi fortalte vores forældre det, da jeg var ca. 6 uger henne.. Og det var lige efter vi selv fandt ud af det.. Vi kunne ikke vente, og så heller ingen grund til at vente med det...
Vi holdt det hemmeligt indtil vi stod med en positiv test..... Mens jeg ikke var gravid, men vi prøvede at blive det, så drak jeg bare sodavand til fester - nu gik jeg ikke til så mange fester, da det bl.a. er svært at "snyde" med sådan noget, synes jeg.... Men ved at man kan få vin, uden alkohol, så det er da en mulighed - så bare hæld det på en anden flaske - så opdager folk det ikke.... Ellers så brugte jeg bare sætningen "Nej tak, jeg har ikke lyst lige nu" eller "Jeg har det ikke så godt, så jeg springer lige over"... Haha..
Eller også så lod jeg bare som om jeg nippede til vinen/drinken osv. Men drak ikke noget, og folk lagde ikke mærke til det overhovedet.... De tror nok bare, at man har hældt noget nyt op, uden de lagde mærke til det... tror ikke at folk tænker så meget over det, med mindre man har snakket meget om, at man gerne vil have børn osv. Men det havde hverken min kæreste eller mig snakket om til vores venner/familier, KUN at vi skulle have det en dag.....
Og den dag er indtil videre sat til d. 2 juli 
Anmeld