Tror godt nok de fleste holder det hemmeligt, liige indtil nf er overstået, det er min erfarring.
Vi har så godt nok fortalt min mor at vi prøver, men hun har heldigvis ikke en eneste gang spurgt ind til det, men vi snakker da om det, men er glad for hun ikke går os presser på, og efter hendes mening (hun har selv 3 børn) synes hun at nr 3 er det som "vælter læsset" så hun har ikke travlt med at se os få bid tror jeg 
Og havde svigermor med til lægen en dag, MANDEN som arangerede det, da jeg skulle have taget blodprøve og have svar på graviditet, og da manden åbenbart havde sagt hun skulle gå med ind, ja så måtte jeg jo sige at jeg skulle have taget en blodprøve grundet mulig graviditet og ja så fik hun det hele afvide meget glad men os overrasket over at vi allerede igen skal på den, men desværre hvilket jeg var ret sikker på, var blodprøven negativ, efter mange pos test, så nu ved hun det desværre og vi har endnu ikke fået bid, det er liiidt irriterende, men var heller ikke min mening at hun skulle vide noget allerede nu! Men hun går heldigvis heller ikke og stikker til os
Men lykkedes det, vil jeg først have familie osv ved det når vi er forbi NF, nogle fra familien opdatede det desværre i uge 8 pga jeg var så dårlig sidst-
Anmeld