Altså ...
Min datter bnliver som sagt kun 2 til August, og vi har en 7/7 ordning.
Hun ELSKER sin far meget højt, og sådan har hun det også med mig, derfor, 'bare fordi' han måske kan se hende et par timer mindre om dagen end jeg fx kan, kunne jeg ikke drømme om at tage hende fra ham, og jo det mener jeg godt nok mange mødre gør .. Og det er selvisk!
Vores datter trives rigtig meget, og der er ingen tegn overhovedet på forvirring eller lign. Hun er faktisk super glad, vi ser hende næsten aldrig ked.
Vi er så også ekstremt gode til at dele det hele og hjælpe hinanden, der er jo ikke grund til andet.
Når jeg har hende, skriver jeg en godnatbesked til ham hver dag fra hende, vi ringer sammen osv så hun kan snakke med sin far også, og det er SUPER dejligt ..
Jeg tror VIRKELIG på, at når det ikke fungere i de fleste tilfælde, er det forældrene, der rent ud sagt, er nogle botnakker til at få det til at fungere fordi de har et horn i siden på den anden ... SÅ må man sku se udover det, for selvfølgelig skal et barn et tages fra den ene så meget af tiden hvis man kan undgå det, og det er med trivsel.
Vi kan sagtens og det er til trods for hendes så unge alder.
Anmeld