Pis og lort...Indbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:

Hej Marie.Det vil jeg rigtig gerne.Ellers har vi en ftp-server som du kan få kode til og så kan du load billederne op der.Tusind tak.AG

ja ja... det gør vi da lige. Stik mig koden i en pb, så pudser jeg manden på sagen. Han skal alligevel sidde og glo på compen hele natten for at sikre at en eller anden opdatering går som den skal

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

ka li ja

fuck hvor grimt ag!!!!!
jeg har selv haft indbrud i min bil! ikke at det kan sammenlignes, men følelsen jeg havde da jeg kom og fandt bilen.. jeg blev skide bange... og bare det at jeg skulle kører hjem i bilen derfra.. ikkke fedt
så må det jo bare være 1000gange værre at de har været inde i ens hjem. hold kæft jeg ville ha det lige som dig! kan sgu godt forstå at du har noia på!
det er da altid noget at polizen har tid til at komme op og lurer engang imellem...
skal du arb hjemme i dag?

Anmeld

12. november 2008

linemus

Øv, kan godt forstå du er skræmt, det må have været en rigtig uhyggelig oplevelse. Godt de ikke var i huset stadigvæk, men det havde de åbenbart helt tjek på selv. Det er så skræmmende, når nogen indvaderer ens private sfære. Man skal dælme have lov at kunne være tryg i eget hus. Jeg bliver så vred over at nogen kan finde på det. Og så jeres billeder... jamen jeg ville også tude mine øjne ud, hvis vi mistede vores.

Engang vi boede på kollegie og kun havde to værelser opdagede jeg en tidlig morgen en mand, der var ved at brække vores vindue op inde i stuen. Han havde så hørt at jeg havde prøvet på at vække Kasper fordi jeg hørte en lyd, så han kørte væk i det jeg kom ind i stuen (bare i underbukser... - altså mig). Det var uhyggeligt - vi havde holdt fest og sov tungt - tænk hvis han havde stået i stuen...

Godt I får jeres hjem sikret nu. Og så har vi andre da fået en grundig reminder om at sikkerhedskopiere vores billeder.

Stort kram Line

Anmeld

12. november 2008

Loggidut

nej marco....oh nej.

hvordan har du det?

hvad fanden fejler folk? de kan vel se det er et hjem med små børn...aj hvor er det bare en svinestreg...er du ok med at være i huset, og komme hjem til det?

jeg vil dælme håbe de skyldige bliver fundet!

Anmeld

13. november 2008

Marco2

Loggidut skriver:

nej marco....oh nej.

hvordan har du det?

hvad fanden fejler folk? de kan vel se det er et hjem med små børn...aj hvor er det bare en svinestreg...er du ok med at være i huset, og komme hjem til det?

jeg vil dælme håbe de skyldige bliver fundet!

Jeg er ok nu.

Synes stadig det er ubehageligt at komme hjem. For hvad nu hvis.... den tanke sidde i mig når jeg skal hjem. Men vi skal nu ha' installeret alarm og videoovervågning, og så kommer der sådan en konsulent ud, der gennemgår hele huset og tyverisikre det så godt som det nu er muligt. Og så har jeg bestilt min nye bærbare så jeg snart kan være online hjemmefra også.

AG - som snart bor i Fort Knox...

Anmeld

13. november 2008

Loggidut

åh ha marco, det er da ikke til at holde ud!

de er sgu feje sådan nogle skide røvere...

Anmeld

13. november 2008

Astrid P

Kæft, det er godt nok en væmmelig overraskelse at komme hjem til. Jeg kan virkelig også godt forstå at du er blevet skræmt over det.

Var Marco hjemme da det skete?

Anmeld

14. november 2008

Marco2

Var Marco hjemme da det skete?

Nej, Marco var med oppe i vuggeren for at hente. Jeg går altid op og hjem når jeg afleverer og henter. For så kan hund og mor få lidt luft og lidt motion. Og det er tiltrængt.

AG - som lige har fået sin nye bærbare...

http://www.apple.com/dk/macbookpro/overview-gallery1-20081014b.png

Anmeld

14. november 2008

Astrid P

Åhr, nice at være computerklar igen, hvad?

Gad vide hvad der ville være sket hvis det havde været imens Marco var hjemme... Det var sgu nok meget godt at du havde ham med!

Anmeld

14. november 2008

Marco2

Gad vide hvad der ville være sket hvis det havde været imens Marco var hjemme... Det var sgu nok meget godt at du havde ham med!

Jeg tør slet ikke tænke tanken.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.