Pis og lort...Indbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

BellaT

Neeiij da! Det som aldrig sker for en selv, men kun for dem man kender... Ryste ryste.
Hvor ubehageligt.
Lige nu er jeg meget glad for vores to store hunde! Selvom jeg tror de ville stikke halen mellem benene ved indbrud.

Trøsteknus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Lene76

ej hvor træls... føler helt vildt med dig/jer.....

i sommer da Viktor var ca 3 uger havde vi osse indbrud... 5 møg perker ( sorry sproget) havde nogel "naboer" som forstyrrede dem så de skred uden at ha taget noget..... men de havde jo været inde og havde set at vi bade har fladskærms tv i stuen og sovevær samt fladskærm til somputeren og digi kamara...... de har så efterfølgende været her forbi og ringe på og spørge efter div navne de nu kan finde på ud fra vores initialer på døren.... så lyset er altid tændt i vores gang jeg er blev total noia efter det.... så et stort kram fra mig til dig

Knus Lene

Anmeld

11. november 2008

Plysbjørnen

Øv hvor er det altså bare træls når folk ikke rigtigt kan se forskel på dit og mit...

Føler med jer...

Betina

Anmeld

11. november 2008

Tikki

puuuhha sikke noget lort, for at sige det mildt. Det er godt nok rystende som folk teer sig.
Min mor og hendes mand har også lige haft indbrud, men min lillebror på 15, som stadig bor hjemme, kom hjem i mens. Det var kl. 12 middag og han havde fået før fri fra skole. De stak af gennem teressedøren, men havde brækket vinduet til min brors værelse op. Så han er virkelig blevet bange og tør ikke være alene hjemme pt. eller sove på sit værelse om natten. Hvorfor skal nogle mennesker ødelægge så meget for andre for så lidt - og de fik kun 200 kr med derfra - latterligt!
grrrrr

Anmeld

11. november 2008

Juniors mor

Øv hvor er det bare trist for jer! Kan godt forstå, at du synes det føles lidt forkert at være i jeres hjem, efter i har haft "besøg" - håber det bliver bedre med tiden, når det hele kommer lidt på afstand og i får installeret alamer mm....
øv øv øv -kan godt forstå du er rigtig træt af det

Anmeld

11. november 2008

Muffinmus

Æv ÆV....der er ikke noget så træls som folk der bryder ind i folk hjem...de krænker ens tryghed og den er ikke ara. Øv for jer og håber forsikringen dækker jeres tv når det nu var nyt og fint60.png

Anmeld

11. november 2008

ivfmarie

Arh for faen, Marco... det var sgu synd for jer. Jeg kan eddermame godt forstå du har noia - jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste dit indlæg.

Knus Marie

Anmeld

11. november 2008

Lulle25

Ej hvor er det synd for jer. Det er bare så grimt. Og føler bare med jer. Håber I er ok trods omstændighederne?
Kh Louise

Anmeld

11. november 2008

ivfmarie

Hej igen

Har lige fundet en flok billeder af Emsen fra dengang vi besøgte jer. Jeg kan få manden til at oploade dem til et hemmeligt sted, hvor du så kan downloade dem fra i oprindelig størrelse. Men, det kan desværre ikke blive lige nu, for manden jobber, og er meget afhængig af at der ikke kommer "støj" på net-forbindelsen. Var det noget?

Marie - der ville tude mine øjne ud hvis jeg mistede mine billeder

Anmeld

11. november 2008

Marco2

ivfmarie skriver:

Hej igen

Har lige fundet en flok billeder af Emsen fra dengang vi besøgte jer. Jeg kan få manden til at oploade dem til et hemmeligt sted, hvor du så kan downloade dem fra i oprindelig størrelse. Men, det kan desværre ikke blive lige nu, for manden jobber, og er meget afhængig af at der ikke kommer "støj" på net-forbindelsen. Var det noget?

Marie - der ville tude mine øjne ud hvis jeg mistede mine billeder

Hej Marie.Det vil jeg rigtig gerne.Ellers har vi en ftp-server som du kan få kode til og så kan du load billederne op der.Tusind tak.AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.