Pis og lort...Indbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. november 2008

Marco2

Ja, vi har haft indbrud.

Igår var jeg hjemme og arbejdede, og Em havde kort dag i vuggeren.
Jeg går op og henter hende kl. 14.30 og er hjemme 3-kvarter senere eller en time.

Da jeg kommer hjem synes jeg ikke at døren virkede som om den var låst. Shit, tænkte jeg. Har jeg glemt at låse.

Jeg kommer ind og badeværelsesdøren er åben. Underligt tænkte jeg - den plejer altid at være lukket. Så går jeg ind i køkkenet, og der er døren til kælderen åben. SÅ begyndte jeeg at få en underlig fornemmelse. Jeg kigger ind i stuen men kan se at B&O anlægget og fjernsynet stadig er der. Nå puuhh... lettet der har ikke været nogen tænker jeg.

Vi får lige en lun bolle og mælk, og sidder og snakker. Em smutter i stuen og leger og jeg vil lige gå op og få noget afslappende tøj på. Emily og jeg skulle være alene hjemme, så der var bare dømt hygge.

Da jeg kommer op i soveværelset og få smidt tøjet, bemærker jeg noget underligt.. Hov fladskærmstv'et er væk!! Hvor er det? Vi har da lige fået det og Thomas har da ikke sagt noget om at han skulle bruge det?? Og ud af øjekrogen fanger mit blik så tøjværelset og så ser jeg at glasdørene er slået til side og alt mit tøj er væltet ud på gulvet....Fååårk jeg blev bange. For jeg havde jo ikke været væk ret længe, så var de stadig i huset??

Jeg løber ned og tager Marco og Emily med ind i stuen hvor jeg låser døren og ringer til Thomas. Og så drøner jeg ellers ud af døren med Marco og Em over til naboen.

Ei, hvor er det bare trælst. De har brækket vinduet i køkkenet op. Og det har jeg ikke engang opdaget selvom jeg har stået og tørret bordet af....

De har taget alle 3 bærbare, fladskærms-tv'et og det digitale kamera.

Og ja, alle billeder af Emily!!!!! Men heldigvis har jeg fået lavet backup af billeder ved årsskiftet, så jeg har da billederne fra fødslen og hendes første måneder.... Og så må jeg jo se om jeg kan genskabe billederne via kalenderen jeg har lavet. Så har vi da en del billeder. Og havde heldigvis ikke slette filmen fra min telefon med hendes første skridt. Men drøn ærgerligt er det da alligevel. Igår troede jeg ikke jeg havde lavet back-up af noget som helst, så jeg tudede bare.

Nu har jeg bare en rigtig grim fornemmelse over at være i huset. Hvornår kommer de igen?

Ai, puuuh. Er bare så ked og bange.

Ja, undskyld mit lange indlæg, men havde lige brug for at få det skrevet ned.

Så jeg er ikke meget onlin om aftenen før jeg atter får en computer. Men har snakket med forsikringen. Jeg skulle bare bestillle en ny og sende fakturaen til dem, og det er gjort.

AG - trist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

mor til en del

EJ hvor har jeg bare ondt af dig, det må være så ubehageligt at opdage at folk har vadet rundt i sit hjem, og at de også har taget ens personlige ting, er jo ikke til at bære....

Jeg håber at billederne fra kalenderen kan genskabes.

Trøste kram herfra

Anmeld

11. november 2008

Bamseboet :D

øv sikke noget at komme hjem til.
kender godt følelsen..
mine sviger forældre bo i samme lille havne-by som os, de havde indbrug for 2 uger siden, og fik stjålet smykker, penge, fladskærm, bærbar, lomme lygter og en masse andre ting... og siden har vi næsten hver dag hørt om nye indbrud her i vores by. Næsten alle siger at det er Polakker ( dem har vi mange af her oppe pga de arbejder sort til byggerier, og på plantagen)

jeg er selv så bange når jeg er alene hjemme med ungerne... når jeg går i seng, lægger jeg en dyne på sofaen, så det ligner at der ligger en på sofaen. jeg tænder lys og fjernsynet... synes det er vildt ubehageligt...

men hvor er det da frygteligt at du har fået stjålet dine billeder 54.png

Anmeld

11. november 2008

Helle30

Uha AG. Det lyder slet ikke rart.
Det var dog alligevel godt, du ikke var hjemme, og at du ikke kom hjem og overraskede dem midt i det hele.
Jeg ved næsten ikke, hvad jeg kan skrive for at berolige dig. Der er jo ingen garanti for, at det ikke kan ske igen. Jeg håber, du bliver mere tryg ved at være derhjemme, når chokket har lagt sig lidt.

Stort knus fra Helle

Anmeld

11. november 2008

Rasmine

Føj for den lede!!!
Men ja, godt de var væk da I kom hjem.
Og GODT du stadig har en del billeder.
(og det må så lige være en reminder til alle os andre om at få taget os sammen til at få lavet back-ups.)

Vil I installere alarmer nu?
(de har vel tilsyneladende set I har dyrt anlæg mv?)

Anmeld

11. november 2008

Rasmine

PS
Er du ikke stadig på IG?
Der var da også en hel del billeder?

Anmeld

11. november 2008

Marco2

Vil I installere alarmer nu?
(de har vel tilsyneladende set I har dyrt anlæg mv?)

Du kan tro vi skal ha installeret alarm.
Har idag snakket med sådan en sikringsmand, så ikke nok med alarmen, skal vi også ud at investere i brædebolte, stærkere kroge/lås og Anslagsskinner (en skinne man sætter på udvendigt fra så de ikke kan få værktøjet ind i sprækken ved vinduet og brække det op den vej fra).
Og så er vi ved at undersøge røgkanon og videoovervågning.

Jeg har fået totalt noia. Kan slet ikke ha' det.

Er sgu bange for at komme hjem i eftermiddag...

Sviger er kriminaler og han har allerede haft en patrulje oppe omkring huset idag.

Igår havde polisen ikke tid til at komme 66.png

AG - pissetræt af det!!

Anmeld

11. november 2008

Rasmine

Det er da osse pisse ubehageligt at vide at nogen har været i Jeres hjem, og så på så kort tid, efter du var gået.

op i røven med de døde ting, det værste er da billederne.
Har Jeres familier ikke også en del som I kan få kopier af?

Anmeld

11. november 2008

Ny mor

Åh, AG, hvor krænkende folk har gået ind i jeres hus....bliver så gal

Og billederne...det man frygter allermest.....godt du har back ups af årsbillederne og har lavet kalender løbende!!!!

Knus Birgitte (så vred på dine vegne!)

Anmeld

11. november 2008

Marco2

Mebach skriver:

Det er da osse pisse ubehageligt at vide at nogen har været i Jeres hjem, og så på så kort tid, efter du var gået.

op i røven med de døde ting, det værste er da billederne.
Har Jeres familier ikke også en del som I kan få kopier af?

Ja, fuck de materielle ting. Dem får vi jo nye af fra forsikringen. Det ubehagelige er at se at de har været totalt proffe. De er gået skematisk til værks.

Ubehaget er at de jo må ha' holdt øje med huset, og vidst hvornår jeg går og ca. hvor lang tid det tager før jeg er tilbage... For jeg var jo hjemme hele dagen. Sad og arbejdede på min bærbare uden tændt lys eller fjernsyn.

Og så har de slået til det øjeblik jeg er gået op for at hente Em.

Og ja, nu ved de hvad vi har af sager i huset, og mon de så ikke kommer igen for enten at hente de sidste eller venter til vi har generhvervet de stjålne sager???

Har skrevet til familie og venner at hvis de ligger inde med billeder af Emily eller PDF-filer af kalenderne vil vi MEGET gerne ha' dem tilsendt.
snøft...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.