Fødselsforberedelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.267 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Frøken J.

Hvor meget har i, der har gået på dem, følt i fik ud af dem? Sidder og ser på det nu, da der er venteliste, så vi skal tilmeldes, og det koster 1290 for et par for 13 lektioner. Lidt dyrt synes jeg, men på den anden side er det jo så kun 50 pr. person pr gang.

Der er mange der siger, at de godt har kunne undvære det, men jeg føler mig usikker som førstegangsgravid og er i tvivl om, om jeg kan undvære det. Og jeg ønsker også, at min kæreste er informeret om hele fødselsforløbet.

Det jeg bare tænker på er: 13 lektioner? Det er pænt mange. Hvad snakker man om på alle de møder? Jeg har mest behov for bare selve fødsels-delen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Frøken J.

Hov, sorry Det er 13 lektioner fordelt på 5 gange. My bad

Anmeld

13. maj 2011

lulleh

jeg gik ikke til fødselsforberedelser. ( glemte vist at melde mig til )
men jeg fik alt afvide unden fødslen..  og klarede det ganske fint og uden panik
- jeg mener det er for dyrt..

Anmeld

13. maj 2011

lounika

jeg er garvid først gang i uge 34 nu og jeg har ikke gået til noget.. tager det som det kommer... han er kommet der ind  og skal nok selv komme ud igen hehe med min hjæl jo hehe .. er da nervøs for selve fødslen .. ville grene have veninder .mor eller kærsten at kunne tale med men har jeg ikke.. lidt alene med det men det skal nok gå det hele...

glæder mig til at se min lille dreng når dagen komer til hans fødselsdag... syntes det er dyrt det du skriver.. jeg ville ikke give det men det er jo eget valg .. jeg har valg at få en 3d skanning til 1400 kr det også dyrt jo... så det skal du jo belsutte

Anmeld

13. maj 2011

Halbschön

Secrets skriver:

Hvor meget har i, der har gået på dem, følt i fik ud af dem? Sidder og ser på det nu, da der er venteliste, så vi skal tilmeldes, og det koster 1290 for et par for 13 lektioner. Lidt dyrt synes jeg, men på den anden side er det jo så kun 50 pr. person pr gang.

Der er mange der siger, at de godt har kunne undvære det, men jeg føler mig usikker som førstegangsgravid og er i tvivl om, om jeg kan undvære det. Og jeg ønsker også, at min kæreste er informeret om hele fødselsforløbet.

Det jeg bare tænker på er: 13 lektioner? Det er pænt mange. Hvad snakker man om på alle de møder? Jeg har mest behov for bare selve fødsels-delen...

Hold da op det var dyrt.... I Vejle(Kolding) kostede det gratis...

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

lulleh skriver:

jeg gik ikke til fødselsforberedelser. ( glemte vist at melde mig til )
men jeg fik alt afvide unden fødslen..  og klarede det ganske fint og uden panik
- jeg mener det er for dyrt..

Jeg tænker også man får det at vide, men jeg er også bare bange for ikke at vide hvad jeg skal være forberedt på.. 

Anmeld

13. maj 2011

Filippa & Liva

Hold da op, skal I betale så meget for det?

Her kommer vi gratis til fødselsforberedelse...

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

lounika skriver:

jeg er garvid først gang i uge 34 nu og jeg har ikke gået til noget.. tager det som det kommer... han er kommet der ind  og skal nok selv komme ud igen hehe med min hjæl jo hehe .. er da nervøs for selve fødslen .. ville grene have veninder .mor eller kærsten at kunne tale med men har jeg ikke.. lidt alene med det men det skal nok gå det hele...

glæder mig til at se min lille dreng når dagen komer til hans fødselsdag... syntes det er dyrt det du skriver.. jeg ville ikke give det men det er jo eget valg .. jeg har valg at få en 3d skanning til 1400 kr det også dyrt jo... så det skal du jo belsutte

Jeg er ked af at høre, at du må gennem det alene!

Men ja, jeg synes nemlig også det er temmelig dyrt. Jeg har kigget meget nærmere på det, og mange af timerne handler om barnets mentale udvikling osv., og det føler jeg ikke jeg har brug for pga. mit studie. Så det er bare meget med så mange penge, når jeg kun skal bruge den ene gang om selve fødslen

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

R&N skriver:

Hold da op det var dyrt.... I Vejle(Kolding) kostede det gratis...

Ja, det er dyrt. Der har desværre været nedskæringer, så jordemoderne ikke længere kan tilbyde gratis undervisning

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Hold da op, skal I betale så meget for det?

Her kommer vi gratis til fødselsforberedelse...

Jeps... Der har været nedskæringer, så sygehusene og jordemødrene ikke længere kan tilbyde det, så nu skal det tages på noget aftenskole i stedet :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.