Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
samantha1986 skriver: Det er den nemlig. Har lige set den.. Og mums ham Darcy :-) Ham kan vi lide :-)
Det er den nemlig. Har lige set den.. Og mums ham Darcy :-) Ham kan vi lide :-)
ALOT Har du set lost in Austen? også ret sjov..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Æv æv. Du kan se et afsnit - arbejde på opgaven - se et afsnit - arbejde på opgaven?! Det er da et godt kompromis!
Æv æv. Du kan se et afsnit - arbejde på opgaven - se et afsnit - arbejde på opgaven?! Det er da et godt kompromis!
El serie, serie, serie opgave det tror jeg bedre jeg kan li
nattergalen skriver: El serie, serie, serie opgave det tror jeg bedre jeg kan li
Det synes jeg også lyder endnu bedre
Uden tvivl SOPRANOS
Dog var jeg også helt vild med Felicity dengang den kørte (ved godt det er en helt anden genre)
Venner, Los og The L word er favoritterne her..
Men også Fraiser, Kongen af Queens og Gilmore girls er gode
Hey.. og Californication!
nattergalen skriver: ALOT Har du set lost in Austen? også ret sjov..
Nej den har jeg ikke set. men kunne være jeg skulle det.. Hvem er med
nattergalen skriver: Hej tøsser.. Jeg ELSKER at se tv-serier.. Og har fået set ret mange.. Så nu er jeg løbet tør for titler.. Jeg ser især crimi, thriller, drama.. Fx. csi, mentalist mfl. Så nu opretter jeg en ny tråd så i kan skrive de serier i har set/følger med i/ skal se.. Og give lidt inspiration til hinanden Knus herfra..
Hej tøsser..
Jeg ELSKER at se tv-serier.. Og har fået set ret mange.. Så nu er jeg løbet tør for titler.. Jeg ser især crimi, thriller, drama.. Fx. csi, mentalist mfl.
Så nu opretter jeg en ny tråd så i kan skrive de serier i har set/følger med i/ skal se.. Og give lidt inspiration til hinanden
Knus herfra..
Battelstar Atlantis
Lost
Paradise Hotel
Lie To Me
Silver Fang
Mine bedste ;-)
Er vild med nogle af dem der allerede er blevet nævnt, men vil lige nævne nogle andre:
*The Event
*The walking dead
*Game of Thrones
Især de to første kan anbefales... Tror jeg bliver fanget af den sidste, men der er kun 4 afsnit pt
Holbæktrunten skriver: Er vild med nogle af dem der allerede er blevet nævnt, men vil lige nævne nogle andre: *The Event *The walking dead *Game of Thrones Især de to første kan anbefales... Tror jeg bliver fanget af den sidste, men der er kun 4 afsnit pt
The event følger jeg også med i den er rigtig god
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128