Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nattergalen skriver: Nej det har jeg ikke.. End ikke hørt om den.. Der er vist noget der er gået forbi mig Men ja har set nogle afsnit af Ncis.. De er også gode er der ikke også startet en NCIS LA el sådan noget?
Nej det har jeg ikke.. End ikke hørt om den.. Der er vist noget der er gået forbi mig
Men ja har set nogle afsnit af Ncis.. De er også gode er der ikke også startet en NCIS LA el sådan noget?
Det er hvor de undersøger og eksperimentere for at bevise om det er paranormalt eller om der er nogen der har snydt med optagelserne eller billederne. Mega fed serie og self er det om onsdagen den bliver sendt (lige efter ånderne vender tilbage).
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Haha! nej, hvor vil jeg gerne have en update hvis du når det + får lavet den opgave!
Haha! nej, hvor vil jeg gerne have en update hvis du når det + får lavet den opgave!
Jeg skal gøre et forsøg
opgaven kommer jeg desværre ikke uden om..
Kofoed33 skriver: Det er hvor de undersøger og eksperimentere for at bevise om det er paranormalt eller om der er nogen der har snydt med optagelserne eller billederne. Mega fed serie og self er det om onsdagen den bliver sendt (lige efter ånderne vender tilbage).
Det må jeg tjekke ud.. Lyder spændende, men er dog ikke så meget til gys.. Er en rigtig bangebuks
Jo NCIS LA er igang med anden sæson i DK. (vi er dog midt i 3., jeg elsker den hjemmeside, hehe).
nattergalen skriver: Stolthed og fordom er bare genial Mr Darcy..
Stolthed og fordom er bare genial Mr Darcy..
Det er den nemlig. Har lige set den.. Og mums ham Darcy :-) Ham kan vi lide :-)
Kofoed33 skriver: Jo NCIS LA er igang med anden sæson i DK. (vi er dog midt i 3., jeg elsker den hjemmeside, hehe).
Hvilken hjemmeside bruger du?
Nåja hvordan kunne jeg glemme sidst men ikke mindst........SEX AND THE CITY.
Den første seruie jeg fulgte med i er; baywatch.. Hihi købte sågar i mine tidlige teenage år en baywatch badedragt hehe Den er dog siden blevet udskiftet.
nattergalen skriver: Jeg skal gøre et forsøg opgaven kommer jeg desværre ikke uden om..
Æv æv. Du kan se et afsnit - arbejde på opgaven - se et afsnit - arbejde på opgaven?! Det er da et godt kompromis!
nattergalen skriver: Det må jeg tjekke ud.. Lyder spændende, men er dog ikke så meget til gys.. Er en rigtig bangebuks
Uhh det kender jeg godt. Men det er sgu alligevel spændende nogle gange, dog synes jeg tit UFO undersøgelserne er møgkedelige.
nattergalen skriver: Har "desværre" kun set filmne fra The sex and the city..
Har "desværre" kun set filmne fra The sex and the city..
Serien er faktisk langt bedre end filmene. Så den kan du da ønske dig, den er jo til at købe uden at være så dyr efterhånden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128