Kom med jeres bedste tv-serier :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.033 visninger
103 svar
1 synes godt om
12. maj 2011

nattergalen

Hej tøsser.. 

Jeg ELSKER at se tv-serier.. Og har fået set ret mange.. Så nu er jeg løbet tør for titler.. Jeg ser især crimi, thriller, drama.. Fx. csi, mentalist mfl.

Så nu opretter jeg en ny tråd så i kan skrive de serier i har set/følger med i/ skal se.. Og give lidt inspiration til hinanden

Knus herfra.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

o1Mutte

Jeg bliver aldrig træt af venner Ser det hver eftermiddag

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

One Tree Hill - er god hele vejen igennem, men bedst i starten.

Lost - bliver gradvist dårligere, men KANON fed til at starte på!

Og så har jeg set hele The O.C. dejlige serie også.
Puh, der er mange....

Og så er der jo Bones!! Har du set den? En serie med lidt mere indhold end de andre, den er kanon!  

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

nattergalen skriver:

Hej tøsser.. 

Jeg ELSKER at se tv-serier.. Og har fået set ret mange.. Så nu er jeg løbet tør for titler.. Jeg ser især crimi, thriller, drama.. Fx. csi, mentalist mfl.

Så nu opretter jeg en ny tråd så i kan skrive de serier i har set/følger med i/ skal se.. Og give lidt inspiration til hinanden

Knus herfra.. 

Uhh uhh! Der er maaange!

(Jah nu lyder jeg som en der sidder 24/7 foran skærmen ) Men jeg eeelsker serier.

• Desperate housewives
  • De unge mødre
  • Grey's anatomy
  • How i met your mother
  • Venner
  • King of queens

Og ellers alt muligt andet der handler om lægeverdenen, såsom alarm 112 og sådan noget Man er vel arbejdsskadet

Og der er nok også mange mange flere hæhæ!

Anmeld

12. maj 2011

Gaia

Mine ynglingsserier gennem tiden har været følgende: Xena, Roswell, Heksene fra warren manor, venner, Ghost whisper, Stargate, Anstalten, ...Bum bum tænke tænke.....hmmm nej det vist dem. Ser ik så meget fast serie længere.  .. nå jo de unge mødre

Anmeld

12. maj 2011

Nenus

Mentalist, NCIS, True Blood og Greys Anatomy er vist nok min top 4

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

o1Mutte skriver:

Jeg bliver aldrig træt af venner Ser det hver eftermiddag

Heller ikke mig Om så man har set alle afsnit 10 gange, så ser jeg det også dagligt hehe

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

Gaia skriver:

Mine ynglingsserier gennem tiden har været følgende: Xena, Roswell, Heksene fra warren manor, venner, Ghost whisper, Stargate, Anstalten, ...Bum bum tænke tænke.....hmmm nej det vist dem. Ser ik så meget fast serie længere.  .. nå jo de unge mødre

Wow, jeg vidste ikke der var nogle der kendte til The Charmed ones i dag Kanon serie! Som jeg dog ikke har set i en del år.

Anmeld

12. maj 2011

nattergalen

Dinna88 skriver:

One Tree Hill - er god hele vejen igennem, men bedst i starten.

Lost - bliver gradvist dårligere, men KANON fed til at starte på!

Og så har jeg set hele The O.C. dejlige serie også.
Puh, der er mange....

Og så er der jo Bones!! Har du set den? En serie med lidt mere indhold end de andre, den er kanon!  

Nej har dog overvejet at starte på Bones.. Har set lidt afsnit ind iml. i flimmeren.. Er også mest til film med lidt mening, el hvor man også skal tænke lidt selv.. 

Er stor fan af csi, criminal minds, dexter, the forgotten, lie to me osv.. Og selvfølgelig tøsseserien over dem alle, Desperate housewives Men det er vist også den eneste "pige-serie" jeg ser

Er OC god? Er lidt bange for det er lidt for meget ungdoms serie agtigt..?

Anmeld

12. maj 2011

o1Mutte

Katte87 skriver:

Heller ikke mig Om så man har set alle afsnit 10 gange, så ser jeg det også dagligt hehe

Jeg har dælme også set det mange gange, men syntes stadig det er lige sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.