Kom med jeres bedste tv-serier :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

trunte89

Jeg elsker rejseholdet. Har været min yndlings serie i vel 10 år.
Elsker også at se csi NY ( synes dog det mistede rigtig meget da stella røg ud ) og csi Las Vegas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Bellinda89

Helt klart Criminal minds

Anmeld

13. maj 2011

Corn

Gilmore Girls, den eneste tøseting der har fanget mig

House

Criminal Minds  og spin of af den serie som hedder Criminal Minds-Suspect Behaviour

Special Victims Unit, og de andre i Law & Order-kategorien...

Lie To Me

Anmeld

13. maj 2011

Corn

Dinna88 skriver:

God smag du har, i så fald!

Nej, det har jeg faktisk ikke, kun enkelte afsnit - er den god?? OC er den serie jeg senest har afsluttet, men kunne godt sætte OTH på igen 

Jeg må have set Greys hvide verden, mange siger den er god. Mit næste projekt er House, tror jeg!

De første sæsoner er bedst, da han bliver afvænnet fra Vicodin, bliver han lidt for normal

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

Dinna88 skriver:

God smag du har, i så fald!

Nej, det har jeg faktisk ikke, kun enkelte afsnit - er den god?? OC er den serie jeg senest har afsluttet, men kunne godt sætte OTH på igen 

Jeg må have set Greys hvide verden, mange siger den er god. Mit næste projekt er House, tror jeg!

Hvis du er til OC, så kan jeg varmt anbefale Gossip Girl - det er skaberen af OC der står bag 

Oh Yes, Greys hvide verden er genial.... - og House 

Anmeld

14. maj 2011

Dinna88

Corn skriver:

De første sæsoner er bedst, da han bliver afvænnet fra Vicodin, bliver han lidt for normal

Er det derfor han er så sær?! Jeg glæder mig til at komme igang.

Anmeld

14. maj 2011

Dinna88

BB78 skriver:

Hvis du er til OC, så kan jeg varmt anbefale Gossip Girl - det er skaberen af OC der står bag 

Oh Yes, Greys hvide verden er genial.... - og House 

Jeg kan godt lide konceptet i OC, men serien er en smule tam, derfor kunned e jo heller ikke køre videre på den

Dem glæder jeg mig til at se! 

Anmeld

14. maj 2011

norenberg

ncis og bones er altså bare super spændende....

Anmeld

14. maj 2011

Clisolka

Dinna88 skriver:

Jeg kan godt lide konceptet i OC, men serien er en smule tam, derfor kunned e jo heller ikke køre videre på den

Dem glæder jeg mig til at se! 

Ja, de afsluttede den på det rigtige tidspunkt  Men iiiihhh jeg savner mere af den serie... 

Anmeld

14. maj 2011

Corn

Dinna88 skriver:

Er det derfor han er så sær?! Jeg glæder mig til at komme igang.

Nej ikke nødvendigvis... Og ond vil jeg ikke kalde ham, nærmere hudløst ærlig og lidt grov Lige som jeg kan lide ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.