Kom med jeres bedste tv-serier :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

Dinna88 skriver:

Wow, jeg vidste ikke der var nogle der kendte til The Charmed ones i dag Kanon serie! Som jeg dog ikke har set i en del år.

Den genudsender de ellers til tider på kanal 5 hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

nattergalen

Katte87 skriver:

Uhh uhh! Der er maaange!

(Jah nu lyder jeg som en der sidder 24/7 foran skærmen ) Men jeg eeelsker serier.

• Desperate housewives
  • De unge mødre
  • Grey's anatomy
  • How i met your mother
  • Venner
  • King of queens

Og ellers alt muligt andet der handler om lægeverdenen, såsom alarm 112 og sådan noget Man er vel arbejdsskadet

Og der er nok også mange mange flere hæhæ!

Jaa Der er MANGE... And I love it!!!!!

Dejligt med lidt flere på listen.. Måske man skulle starte på House.. hmm.. 

Anmeld

12. maj 2011

Kofoed.

Herhjemme ser vi rigtig mange serie, så der er noget at tag af, hehe.

NCIS, NCIS LA, How i meet your mother, two and a half man, fact or faked paranormal files.

Så ser jeg selv De unge mødre og alle tre CSI.

Ellers ser vi også mange tilfærdige afsnit af forskellige serier.

Anmeld

12. maj 2011

Gaia

Wow, jeg vidste ikke der var nogle der kendte til The Charmed ones i dag Kanon serie! Som jeg dog ikke har set i en del år.

ELSKEDE den serie!!! Og kan da stadig sætte mine dvd'er på og kigge den en eftermiddag. Sku en skam at den sluttede.

Anmeld

12. maj 2011

nattergalen

Kofoed33 skriver:

NCIS, NCIS LA, How i meet your mother, two and a half man, fact or faked paranormal files.

Rigtig crimi fans I like.. 

Har dog ikke fået set NCIS, andet end en gang imellem på tv.. 

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

nattergalen skriver:

Jaa Der er MANGE... And I love it!!!!!

Dejligt med lidt flere på listen.. Måske man skulle starte på House.. hmm.. 

Jeg har det både og med house Synes faktisk, at det er en ret god serie, men jeg kan ikke se afsnittene igen og igen som jeg kan med de andre serier

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Glemte helt 2 and a half men! Den er også fantastisk hehe

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

nattergalen skriver:

Nej har dog overvejet at starte på Bones.. Har set lidt afsnit ind iml. i flimmeren.. Er også mest til film med lidt mening, el hvor man også skal tænke lidt selv.. 

Er stor fan af csi, criminal minds, dexter, the forgotten, lie to me osv.. Og selvfølgelig tøsseserien over dem alle, Desperate housewives Men det er vist også den eneste "pige-serie" jeg ser

Er OC god? Er lidt bange for det er lidt for meget ungdoms serie agtigt..?

Bones vil passe PERFEKT ind, når det er de serier du er til! Det er en kanon serie, virkelig. Og når man forstår rollerne, så bliver den også humoristisk, uden at det ødelægger den

O.C. er ikke noget at råbe hurra for, og det er en rigtig ungdomsserie. Jeg var kanon vild med den engang, men når man har serien, og ser flere afsnit om dagen, så ryger det hele lidt sammen. Det hele foregår over flere år, men det fanger man ikke, når man ser den i en lang køre. Og s åer handlingen faktisk ret plat, men jeg så den fordi jeg elsker det der teenage noget, ligesom One Tree Hill, til trods for at OTH er LANGT bedre og langt mere seriøs. Den vil jeg anbefale dig, frem for O.C.

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

Katte87 skriver:

Den genudsender de ellers til tider på kanal 5 hehe

Ja, det har jeg faktisk opdaget. Men efter de tog den af tv 3, troede jeg lidt den forsvandt. Dog bryder jeg mig ikke om de seneste sæsoner, holder mig til de gamle

Anmeld

12. maj 2011

nattergalen

Dinna88 skriver:

Bones vil passe PERFEKT ind, når det er de serier du er til! Det er en kanon serie, virkelig. Og når man forstår rollerne, så bliver den også humoristisk, uden at det ødelægger den

O.C. er ikke noget at råbe hurra for, og det er en rigtig ungdomsserie. Jeg var kanon vild med den engang, men når man har serien, og ser flere afsnit om dagen, så ryger det hele lidt sammen. Det hele foregår over flere år, men det fanger man ikke, når man ser den i en lang køre. Og s åer handlingen faktisk ret plat, men jeg så den fordi jeg elsker det der teenage noget, ligesom One Tree Hill, til trods for at OTH er LANGT bedre og langt mere seriøs. Den vil jeg anbefale dig, frem for O.C.

Jeg tror jeg springer på bones

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.