super tilbud på øreringe fra Lounika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. maj 2011

lounika

så er alle snart pakke... og klar til at sende til jer alle i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Najsen86

lounika skriver:

hej ... det kan du tro du kan få...

ønsker du guld eller sølb look eller blandet

gerne guld

Anmeld

12. maj 2011

132319

Har du flere tilbage? 

Hvis du har, vil jeg gerne bestille 10 par i guld 

Anmeld

13. maj 2011

lounika

132319 skriver:

Har du flere tilbage? 

Hvis du har, vil jeg gerne bestille 10 par i guld 

hej med dig...  tjaa der nok ikke rigtig så mange på stativerne mere men lidt og mangler der så laver jeg fluks lige lidt fler så pakken bliver fuld  :0)   har virkelig mange perler tilbage at lave af i alle farver .. (næsten) sender dig en privat besked

Anmeld

13. maj 2011

lounika

Najsen86 skriver:

gerne guld

super kan ikke huske om du har fået en privat besked .. sory men sender dig lige en med oplysninsger i

Anmeld

13. maj 2011

lounika

alle jeg har fået adr på ind til nu er kalr til at blive sendt om en halv time når jeg tager på psothuset.. håber i alle bliver glade for dem i får .. det jo svært at vide hvad i er til men jeg har blandet i alle pakke mellem alle fraver mm..

hilsen lounika

Anmeld

13. maj 2011

lounika

er der et par stykker mere der skal nå at have 10 par med posten i dag så kan det lige nås lidt i nu for køre først der ind når kærsten lige har været hjemme og vende..  så en time i nu inden postmand per er på vej... skal du have 10 par med..

Anmeld

16. maj 2011

Novbaby

er der stadig mulighed for at købe 10 stk?? for så vil jeg gerne bestille 10 stk forskellige, men kun i sølv!

Anmeld

16. maj 2011

lounika

Novbaby skriver:

er der stadig mulighed for at købe 10 stk?? for så vil jeg gerne bestille 10 stk forskellige, men kun i sølv!

ja det kan du godt... det er 10 par blandet  som jeg vælger til denne pris...  der ikke kun dem på bildet så kan ikke sige hvad du får jo..

Anmeld

16. maj 2011

Dot D

https://www.baby.dk/debat/108961pi1/diverse/lounika--louise-----.aspx

Hej Louise.

Har lige skrevet tak til dig i denne tråd, Den forsvandt lidt hurtigt, så her får du linket.

Hej fra Dot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.