Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super flotte øreringe.
Jeg vil også meget gerne købe 10 par hvis det ikke er for sent. Jeg vil gerne hvis jeg kan ønske det have dem i sølm med sten/perler lige som dem på de første billeder.
Mvh Maiken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Super billigt.. Har du bruger på trendsales ??
Super billigt.. Har du bruger på trendsales ??
ja det har jeg også har du set mig der da
amandamh skriver: kan man købe et enkelt par - tænkte på dem med uglerne ?
kan man købe et enkelt par - tænkte på dem med uglerne ?
har en anden anonse med sammel selv ugler måske du kan se den
Caroline86 skriver: det er da et fantastisk tilbud Jeg er mest til guld, men det gør ikke noget der også er lidt i sølv (vil i øvrigt gerne købe 10 par ) knus
det er da et fantastisk tilbud
Jeg er mest til guld, men det gør ikke noget der også er lidt i sølv (vil i øvrigt gerne købe 10 par )
knus
fik jeg sendt dig en besked??? du kan saktens købe 10 par men blev ui tvivel om jeg fik sendt dig en besked
AnjaM skriver: det var godt nok et flot tilbud..! Jeg vil rigtig gerne købe 10 par sølvøreringe.. Anja..
det var godt nok et flot tilbud..! Jeg vil rigtig gerne købe 10 par sølvøreringe.. Anja..
har sendt dig en pv besked
I'm in!
10 par i sølv look. Blandet med forskellige slags perler Ikke nogen ugler eller lign.
Mon der overhovedet er flere tilbage
Sunflower skriver: I'm in! 10 par i sølv look. Blandet med forskellige slags perler Ikke nogen ugler eller lign. Mon der overhovedet er flere tilbage
haløjj du får en privat besked om lidt... og 10 par på vej til dig... alle der bestiller skal nok få hvis der ikke er nok laver jeg fler så alle får dem der bestiller nu..
Jeg er også med på 10 par, hvis du har flere? Jeg er mest til sølv, men der må gerne være 3-4 par i guld også
Håber det kan nåes
Lisbeth85 skriver: Jeg er også med på 10 par, hvis du har flere? Jeg er mest til sølv, men der må gerne være 3-4 par i guld også Håber det kan nåes
det kan du tro du kan ellers laver jeg lidt fler så alle får..
sender dig en beske privat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128